بازرسی از 90 هزار واحد صنفی سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استانبا بیان مطلب فوق اظهار داشت: در شش ماهه اول سالجاری تعداد 90 هزار و 764 هزار بازرسی از واحدهای اقتصادی استان صورت پذیرفته است .
کد خبر: ۹۰۶۶۴۴۰
|
۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  شاتا: نادر میرشکار با بیان مطلب فوق افزود : از کل بازرسی های صورت پذیرفته تعداد 3 هزار و 97 پرونده تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع گردیده است .

وی در خصوص بررسی ضعیت قاچاق کالا طی این مدت نیز گفت: تعداد 11 هزار و 508 بازرسی با محوریت قاچاق کالا در سطح استان صورت پذیرفته که منجر به تشکیل 146 پرونده تخلف شده است .

میرشکار در ادامه بیان داشت: طی این مدت و با مشارکت هم استانی ها ی عزیر تعداد 2 هزار و 39 گزارش مردمی نیز از طریق ستاد خبری این سازمان در سطح استان دریافت شده است که تعداد 1400 مورد به صورت تلفنی و از طریق سامانه 124 ، تعداد 83 مورد کتبی ، تعداد 338 مورد حضوری و 19 مورد از طریق پورتال سازمان بوده که از کل این گزارش های دریافتی 874مورد منجر به کشف تخلف ، 950 مورد متخلف شناخته نشده ، تعداد 136 مورد دردست بررسی و 79 مورد نیز منجر به رضایت شاکی شده است .

وی ادامه داد: از ابتدای سال و طی این 6 ماهه کل گزارش های دریافتی از طریق مردم ، مربوط به گرانی بوده است و هیچ گونه گزارشی در خصوص کمبود کالا دریافت نشده است .

میرشکار خاطرنشان کرد: طی مدت 6 ماهه امسال تعداد بازرسی ها در کل استان در بخش انبارها و سردخانه ها 613 موردبوده که 583 مورد مربوط به انبار ها و 30 مورد نیز مربوط به سردخانه ها بوده است و در بخش آرد و نان نیز طی این بازه ی زمانی 3هزار و 997 بازرسی در سطح استان صورت پذیرفت که منجر به تشکیل 148 پرونده تخلف شده است .

وی در ادامه ابرازداشت : طی زمان مذکور علاوه بر بازرسی های متداول تعداد 8 طرح نظارتی تخصصی از جمله طرحهای نظارتی ویژه نوروز ، محصولات زراعی ، ماه مبارک رمضان ، مصالح ساختمانی ، طلا و جواهر ، بازگشایی مدارس ، قند و شکر و حمل و نقل مسافر شده است .

ارسال نظرات
آخرین اخبار