خبرهای داغ:
سیمای درخشان ظرفیت عظیم مردمی را در نهاد انقلابی و منسجم بسیج مستضعفانی می توان دید که هم از انگیزه برخوردار است و هم از تعهد و هم از شناخت و دانش .
کد خبر: ۹۰۶۶۳۸۸
|
۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مدیر کل سازمان صدا و سیمای استان در تعیین نقش رسانه در شرایط امروز و بحبوحه جنگ اقتصادی دشمن قلم به دست و پیامش را به تحریر درآورده است.

 

یادداشت علیرضا آینه دار کارشناس رسانه را در ادامه می خوانید:

در سال 1365 هم چنین تجربه ای را در کوران جنگ داشت و سپاهی از بسیجیان را در دل خود جای داد تا با مانور قدرت و صلابتشان پشتوانه محکم امنیت و اقتدار و اصطلاحاً «خیال جمعی ملی» باشند.

 

وضع همان وضع است و تنها صحنه و ماهیت دسیسه از جنگ رودررو به جنگ اقتصادی کشیده شده است.

 

آیا حضور حماسی بسیجیان در آزادی و متعاقبا فرمایشات مقام معظم رهبری نمی تواند قضاوت تاریخ را بار دیگر به نفع شهامت ، ایمان و مقاومت برگرداند ؟! صدالبته که چرا ..

 

امروز در باب ذخایر مادی آمار و ارقام ، جایگاه ایران را بخوبی نشان می دهد و به فرموده مقام معظم رهبری، ما در عرصه استفاده نکردن از این ظرفیت های مادی کشور در جهان اول هستیم؟!

ظرفیت‌های نیروی انسانی را هم باز می توان از فتوای کلام معظم له استخراج کرد که در راس آن نیروی جوان با انگیزه در عرصه های علمی ، پژوهشی و مدیریتی است؛ سیمای درخشان این ظرفیت عظیم را در نهاد انقلابی و منسجم بسیج مستضعفانی می توان دید که هم از انگیزه برخوردار است و هم از تعهد و هم از شناخت و دانش .

 

حال مائیم و این بدیهیات و هنر تعهد و تخصص و مدیریتمان در تولید و عرصه پیامها و محتواهایی که بتواند تصویر سازی درست از ایران ، جمهوریت و اسلامیت آن؛ و در طیف مقابل بر ملاسازی کنید و مکر دشمنانی که همواره تلاش دارند تصاویر غیر واقعی را در ذهن ملت ما بکارند .

 

همه اینها را گفتیم تا یادآور شویم در صحنه حال حاضر کشور و تکاپویی که ایجاد شده است سهم ما چقدر است و نقش ما تا کجاست؟...

 

علیرضا آینه دار-کارشناس رسانه

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها