فرمانده سپاه ناحیه عمار مشهد:

جنگ ما با امریکا بر سر مسائل اعتقای است/ با پیروزی انقلاب اسلامی ایران استقلال خود را رسما اعلام کرد

فرمانده سپاه ناحیه عمار مشهد بیان داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی و سیاست نه غربی نه شرقی جمهوری اسلامی ایران که به تدبیر امام راحل اتخاذ شد ایران استقلال خود  را رسما اعلام و از دایره وابستگان به  امریکا خارج شد.
کد خبر: ۹۰۶۶۳۸۱
|
۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار گرایلی در نشست بصیرتی که به همت بسیجیان مسجد ابوذر  مشهد و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، اظهار داشت:کشور ایران از ابتدا مورد طمع مستکبرانی، چون اسپانیا، پرتغال، انگلیس و امریکا بوده است چرا که ایران برسرچهار راه جهان که مرتبط کننده قاره‌های عالم می‌باشد، قرار دارد.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی و سیاست نه غربی نه شرقی جمهوری اسلامی ایران که به تدبیر امام راحل اتخاذ شد ایران استقلال خود  را رسما اعلام و از دایره وابستگان به  امریکا خارج شد و با صدور اسلام ناب محمدی (ص) در سرتاسر جهان الگوی کشور‌های اسلامی شد.

فرمانده سپاه ناحیه عمار مشهد ابراز داشت: امریکایی‌ها برای اینکه  تفکر و گفتمان امام (ره) و اسلام محمدی (ص) به دیگر نقاط جهان گسترش نیابد به فکر چاره افتادند که می‌توان به راه اندازی جنگ‌های فرهنگی، تبلیغاتی، روانی و اقتصادی  و نیز ترور  شخصیت‌هایی، چون دانشمندان هسته‌ای توسط منافقین اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: جنگ ما با امریکا جنگ اصولی و مبناییست. جنگ ما با امریکا بر سر مسائل استراتژیکی نیست بلکه اعتقادی است و ما تا زمانی که دست از دین، آرمان‌ها و ارزش‌های خود برنداریم دشمنی آن‌ها با ما همچنان ادامه پیدا خواهد کرد.

گرایلی در پایان گفت: ماباتوکل به خدای متعال و توسل به معصومین (ع) و صبر واستقامت می‌توانیم به سمت قله‌های پیشرفت برسیم و سنگر‌های کلیدی دنیا را فتح کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها