معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: روحیه جهادی و بسیجی در مسئولان کلید حل مشکلات کشور است و مسئولین باید حضور میدانی داشته و با مردم باشند.
کد خبر: ۹۰۶۶۳۲۵
|
۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ محمد نوروزیان در ششمین جلسه شورای اداری شهرستان رشتخوار در محل فرمانداری این شهرستان ضمن تسلیت ایام ماه محرم و با گرامیداشت هفته ناجا و روز روستا با تأکید بر اینکه کارگزاران دولت، تنها کارگران مردم هستند، گفت: نظر مردم بسیار مهم است، بسیاری از مشکلات و گرفتاری‌های موجود با تعامل و وحدت در جامعه قابل‌حل است.

وی در ادامه با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، نیز افزود: اگر در هرجایی مسئولی باروحیه جهادی و بسیجی داشته باشیم، مشکلات ما قابل‌حل شدن است، باید حضور میدانی داشته باشیم و با مردم باشیم، با مردم اگر باشیم مردم می‌فهمند آن‌ها را درک می‌کنیم و با آن‌ها همراهی می‌کنید، نگاه ریاستی فاصله مسئولین با مردم را زیادتر می‌کند.

نوروزیان با تأکید بر اینکه بیشتر مشکلاتی که در جامعه ما وجود دارد ریشه آن در دست دشمنان نیست، و به همت و تلاش ما در داخل بستگی دارد، افزود: آمریکا به دنبال غارت سرمایه‌های کشور ماست و در کنار آن می‌خواهد که ما نوکری آن‌ها را نیز بکنیم.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه با توجه به مشکلات پیش‌آمده نباید دچار محاسبات غلط شویم، اذعان داشت: هم‌اکنون در شرایط کنونی راهی جز تلاش، و انسجام نداریم، انسجام ما امروز باعث عبور از تمام مشکلات خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی در ادامه، با اشاره به اینکه از بین بردن امید در مردم کار دشمن است، افزود: ما از بحران‌ها عبور کردیم ۴ تهاجم تاریخی بزرگ را پشت سر گذاشته‌ایم، ملت ایران ملتی نیست که به‌راحتی حذف شود.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه اختلافات باعث باز شدن در‌هایی از کشور به سمت بیگانگان می‌شود، افزود: ما شناسنامه ایرانی را نباید رنگ روی مذهبی و حزبی کنیم، و خط قرمز‌ها را در مقابل هم قرار دهیم، در فرهنگ دینی ما نزدیک‌ترین کلمه به مدارا، انصاف است.

نوروزیان با اشاره به مشکلات مطرح‌شده از سوی مسئولین شهرستان رشتخوار در پاسخ به این سؤالات، افزود: زدن بر طبل بومی‌گرایی هیچ پیشرفتی نخواهد داشت، بسیاری از مسئولیت‌ها در شهرستان‌های دیگر سکان دار آن از شهرستان رشتخوار است، و در آنجا در حال خدمت به کشور هستند.

وی با تأکید بر پیگیری مشکلات مسیر‌های جاده‌ای شهرستان رشتخوار نیز قول مساعد در جهت رفع مشکلات موجود در این زمینه را داد و در رابطه با مشکل گاز روستا‌های باقیمانده در شهرستان رشتخوار از حل این مشکل طی یکی دو سال آینده در سطح استان خبر داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها