معاون ساماندهی امور جوانان:

در تمامی بخش ها؛ مدیریت باید به جوانان سپرده شود

برون سپاری کار به جوانان موجب افزایش اشتغال می‌شود و امیدواریم این اتفاق در تمامی استان‌ها رخ دهد.
کد خبر: ۹۰۶۶۳۱۹
|
۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹
محمد مهدی تندگویان در چهارمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان کردستان اظهار داشت: هشدار‌های زیادی به دلیل به هم ریختگی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان به ما داده شده است.

وی حضور جوانان در اغتشاشات را ناشی از مشکلات ساماندهی امور جوانان دانست و عنوان کرد: جمعیت جوان زیادی در کشور داریم در واقع در مورد برشی از جمعیت صحبت میکنیم که اگر بتوانیم مشکلات آن‌ها را حل کنیم دستگاه‌های اجرایی می‌توانند به آرامش برسند.

تند گویان ادامه داد: جبهه‌های ما در هشت سال دفاع مقدس توسط جوانان اداره می‌شد و رهبر معظم انقلاب هم اعتقاد زیادی به جوانان دارد و به آن‌ها امیدوار است.

معاون ساماندهی امور جوانان درخصوص آمار طلاق کشور یادآور شد و بیان داشت: بسیاری از طلاق‌ها زیر ۵ سال بعد از ازدواج و به خصوص یکسال پس از ازدواج صورت میگیرد که امیدواریم با اجرای مکانیسم‌هایی همچون مشاورره پیش از ازدواج این میزان کاهش یابد.

وی اظهار داشت: جوانان برشی از جمعیت کشور هستند و موضوع آن‌ها به تمام کشور ارتباط دارد و مختص به وزارت ورزش و جوانان نیست.


تند گویان با اشاره به امتیازات حضور جوانان در تشکل‌ها خاطرنشان کرد: مسئولان استان با تشویق جوانان به فعالیت در سمن‌ها میتوانند از توانمندی آن‌ها استفاده کنند و همچنین جوانان هم زیر چتر حمایتی ما قرار میگیرند.


انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات