نماینده، ولی فقیه در استان کردستان، هدف دشمن را ربودن افکار نوجوانان و جوانان ایران اسلامی با شبیخون فرهنگی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۶۶۲۹۶
|
۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، آیت‌الله سید محمد حسینی شاهرودی یکشنبه شب در گردهمایی استانی کمیته همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش اظهار کرد: این کمیته ظرفیتی برای کمک به آموزش و پرورش در اجرای برنامه‌ها است و خواستار همراهی اعضای کمیته با آموزش و پرورش شد.


وی با بیان اهمیت آموزش و پرورش در تحقق اهداف تربیتی گفت: به اذعان روانشناسان بهترین زمان تربیت در سنین نوجوانی و جوانی است که در این سن آن‌ها در معرض آموزش‌هایی قرار دارند که در مدارس به آن‌ها ارائه می‌شود.
آیت‌الله سید محمد حسینی شاهرودی افزود: در این فاصله زمانی آموزش و پرورش می‌تواند با تعالیم الهی اسلامی در شکل گیری شخصیت دانش آموزان نقش آفرینی کند.


نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حضور معلمان در عصر حاضر برای هدایت دانش آموزان را سعادتی عظیم خواند و تشریح کرد: امروز دشمن در صدد ربودن افکار نوجوانان و جوانان ما با شبیخون فرهنگی است و در این بین نقش معلمان بیشتر از هر زمانی ارزنده و تعیین کننده است.

وی مسئولیت متولیان آموزش و پرورش را خطیر دانست و اظهار کرد: متاسفانه در شرایط کنونی زمینه انحراف بیشتر از هر زمانی دیده می‌شود و این به عنوان یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری همواره در بیانات ایشان مورد تاکید قرار گرفته است.


در پایان برنامه‌های کمیته‌های همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی جاری با حضور اعضای استانی و شهرستانی، امامان جمعه و مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان مورد بررسی قرار گرفت.
 
 
ارسال نظرات