سردار نظرعلی علیزاده در یادواره 18 شهید رشت آباد لولمان؛
یادواره ۱۸ شهید رشت آباد لولمان و یادبود شهدای مدافع حرم روز گذشته با سخنرانی سردار علیزاده و با حضور مسئولین دولتی و نظامی بخش سنگر و کوچصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۶۲۳۸
|
۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سنگر, یادواره ۱۸ شهید رشت آباد لولمان و یادبود شهدای مدافع حرم با سخنرانی سردار علیزاده و با حضور مسئولین دولتی و نظامی بخش سنگر و کوچصفهان برگزار شد.


سردار علیزاده با تشریح چگونگی آغاز جنگ تحمیلی و تبیین و روشنگری مسائل مربوط به شکست های جنگ که نشآت گرفته از بی بصیرتی بنی صدر بود پرداخت.

وی فشارهای کنونی ابر قدرت ها اعم از اقتصادی و فرهنگی را تبیین نمود و اظهار داشت: محتکران اجناس در بازار در پازل دشمن قرار گرفته اند.

سردار علیزاده خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده این میدان فرمودند که دنبال اقتصاد مقاومتی بروید ما چقدر اینکار را کردیم؟ عوضش نشستیم با دشمن مذاکره کردیم دشمنی که همه هدفش شکست انقلاب اسلامی است و از همه ی ابزار اعم از اقتصادی ، فرهنگی، نظامی و علمی علیه نظام استفاده می کند.

وی افزود: امروز دشمن نیروهای انقلابی و متعهد را تحت فشار قرار می دهد ما باید صبر و استقامت خود را در برابر مشکلات بالا ببریم و ایستادگی کنیم و در هر حالت گوش و چشممان به ولایت باشد نه به حرف های دشمن.


در پایان این مراسم با مداحی برادر پاسدار سجاد قاسمی به پایان رسید.

انتهای پیام

ارسال نظرات