خبرهای داغ:
مسئول ستاد اجرایی سومین کنگره سرداران و ۲۲۱ شهید طبس گفت: رخداد بزرگ فرهنگی در روز سه شنبه ۱۷ مهرماه (همزمان با نماز مغرب و عشاء در آستان مبارک حضرت حسین ابن موسی الکاظم (ع) ) و روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۱۸ و ۱۹ مهرماه در محل اردوگاه قدس(بخش میدانی) برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۶۶۲۱۷
|
۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،  در پیام فرماندار ویژه و مسئول ستاد اجرایی سومین کنگره سرداران و ۲۲۱ شهید والامقام شهرستان طبس ضمن دعوت از عموم مردم جهت شرکت در کنگره سرداران و 221 شهید شهرستان طبس آمده است:

بسمِ ربِّ الشُهداءِ وَ الصِّدّیقین

کنگره شهدا، فرصتی برای ادای دین

خداوند بخشنده مهربان را شاکریم که بار دیگر در ماه پيروزي خون بر شمشیر عطر دل انگیز ایثار و شهادت در شهرستان دارالمومنین و شهید پرور طبس پراکنده شد و به ما توفیق داد تا بتوانیم گامی در راستای برگزاری سومین کنگره سرداران و ۲۲۱ شهید والامقام شهرستان طبس برداریم.

شهید زیباترین و گواراترین واژه ای است که مانند چراغی فروزان بر قاموس ملل مسلمان جهان به خصوص ملت ایران می درخشد. خوشا به حال شهدا که وعده خداوندمتعال لبيك گفته و سرای فانی را به سوی علی علیین و جوار قرب حق ترک کردند و با تقدیم جان خود به بارگاه قدس یار رفتند و از خاک به افلاک پر کشیدند.

شهید یک فرد نیست یک جریان فکری است که از نهضت عاشورایی امام حسین (ع) نشات می گیرد .شهدا با تاسی از امام حسین (ع) راه پیروی از ولایت اهل بيت را به ما آموختند و ما نیز باید این راه جاودانه را طی کرده و به وظیفه خود عمل کنیم . امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و حقیقت آن است که مساله شهادت مساله هدایت است .کربلا زیباترین تابلوی هستی است و امروز عزت و شرف شهدا نشات گرفته از کربلای نهضت حسین (ع) است.

 امروز پیام هشت سال دفاع مقدس باید در قالب برنامه های فرهنگی جذاب ، کنگره ها و یادواره ها به خوبی به اقشار مختلف جامعه خصوصا جوانان تبیین شود. امروز حضور پرشور و نشاط در میدان های فرهنگ ، علم و فناوری ، و صنعت و کشاورزی به قصد ارتقاء ضرورت دارد و خوشبختانه تاکنون همین جوانان مومن و متعهد توانستند به برکت خون شهیدان محکم و سرافراز ایستاده و با استفاده مناسب از این الگوها موفقیتهای بیشماری را کسب نمایند.

اینجانب بعنوان نماینده عالی دولت در شهرستان طبس ، ضمن تقدیر و تشکر از توجه و اهتمام تمامی دستندرکاران و مسئولان محترم کمیته های چند گانه سومین کنگره سرداران و ۲۲۱ شهید والامقام شهرستان طبس، ضمن ادای احترام به مقام شامخ و والای تمامی شهدای گرانقدر از صدر تا کنون ، از تمام آحاد مردم قدرشناس و شهید پرور بویژه خانواده های معزز شهدا و ایثاگران ، مسئولان محترم ادارات و نهادها، فرماندهان و کارکنان نظامی و انتظامی ، بسیجیان عزیز، فرهنگیان ، اصحاب محترم رسانه در بخش های دستگردان ، دیهوک ، بخش مرکزی و شهر طبس دعوت می نمایم تا در این رخداد بزرگ فرهنگی که در روز سه شنبه ۱۷ مهرماه (همزمان با نماز مغرب و عشاء در آستان مبارک حضرت حسین ابن موسی الکاظم (ع) )و روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۱۸ و ۱۹ مهرماه در محل اردوگاه قدس(بخش میدانی) برگزار می گردد با شکوه هر چه تمام تر شرکت و ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر با آرمانهای این عزیزان و امام شهدا تجدید میثاق نمایند.

 اجرتان با شهدا

سید مهدی طلائی مقدم
معاون استاندار و فرماندار ویژه و مسئول ستاد اجرایی سومین کنگره سرداران و ۲۲۱ شهید والامقام شهرستان طبس

ارسال نظرات
پر بیننده ها