مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی، وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی:
مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی، وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی گفت: اعتماد سازی درتمام حوزه‌های فرهنگی وهنری، قدرت نرم فرهنگی است.
کد خبر: ۹۰۶۶۲۰۵
|
۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر محمد مهدی احمدی در دیدار با امام جمعه و اعضا شورای شهر بیارجمند اظهار کرد: با برگزاری همایش‌ها و نشست‌ها در جهت معرفی پتانسیل‌های هر منطقه به ویژه پتانسیل فرهنگی اقدام کنید.
وی افزود: نسل امروز ما متاسفانه با تاریخ منطقه خود آشنا نیست و انجمن مفاخر در جهت شناسایی مفاخر شهر‌ها و مناطق مختلف اقدام کنند.
مدیرکل حوزه وزارتی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: مناطق بسطام، میامی و بیارجمند از لحاظ تاریخی سابقه طولانی دارند و موثرین و مسئولین منطقه تلاش کنند تا این مناطق به خوبی به جامعه فرهنگی کشور معرفی شود.
وی در این نشست با اشاره به تاکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر اصل شفافیت در فعالیت‌های فرهنگی هنری، به تبیین قدرت نرم و نیز اصل مهم اعتماد سازی پرداخت.
حجت الاسلام والمسلمین احمدی، امام جمعه بیارجمند ضمن قدردانی از حضور مشاور وزیر در شهربیارجمند گفت: حضور مسئولان در مناطق محروم نشان از توجه آنان به مناطق دور افتاده و محروم دارد.
وی افزود: بیارجمند دارای سابقه فرهنگی طولانی میباشد و از همه مسئولین درخواست نگاه ویژه به این منطقه راداریم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز در این نشست بیان کرد: نگاه اداره کل به مناطق مختلف استان یکسان بوده و درجهت عدالت فرهنگی اقدامات خوبی انجام خواهد شد.
حجت الاسلام علی اصغر فضیلت گفت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی وهنری، حمایت از هنرمندان، نگاه ویژه به مناطق روستایی و استفاده از ظرفیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری در اولویت کار ما در آینده نزدیک برای مناطق روستایی و شهر‌های محروم استان میباشد.
وی افزود: برای تکمیل مجتمع فرهنگی بیارجمند اعتباراتی اختصاص‌یافته که تاکنون در این حوزه هزینه شده است و تلاش می‌شود که با توجه به زیرساخت‌های فرهنگی اماکن و فضا‌های مناسبی برای هنرمندان در نظر گرفته شود.
رضا مهدیان، جانشین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرودنیز گفت: اعزام هنرمندان و انجمن‌های فرهنگی هنری، فعالیت سینما سیار شاهرود در مناطق مختلف روستایی این شهر به زودی انجام خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها