شیعیان در اربعین بیداری اسلامی را نشان می دهند

نماینده ولی فقیه در مازندران در جمع موکب داران پذیرای راهپیمایان اربعین حسینی با اشاره به اینکه پیاده روی اربعین با ماهیتی مردمی شکل گرفت وکمیته مرکزی در پاسخگویی به نیاز مردم باید در راهپیمایی شکل بگیرد، افزود:گردهمایی بین المللی اربعین و استقبال پر شور شیعیان بیداری اسلامی را به جهان نشان داده است.
کد خبر: ۹۰۶۶۲۰۲
|
۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، نماینده ولی فقیه در مازندران در جمع موکب داران پذیرای راهپیمایان اربعین حسینی با اشاره به اینکه پیاده روی اربعین با ماهیتی مردمی شکل گرفت وکمیته مرکزی در پاسخگویی به نیاز مردم باید در راهپیمایی شکل بگیرد، افزود:گردهمایی بین المللی اربعین و استقبال پر شور شیعیان بیداری اسلامی را به جهان نشان داده است.
آیت الله طبرسی گفت: در شرایط حساس فعلی که برای حذف شیعه مستکبران با تمام قوا اقدام می کنند و رسانه های تبلیغاتی غرب گردهمایی بزرگ عاشوراییان را پوشش نمی دهند ، تلاش در نمود این فعالیت و رویداد بزرگ فرهنگی نیاز ضروری است.
مدیرکل صداوسیما مازندران. هم در جمع موکب داران اربعین حسینی گفت:مازندران از بعد فرهنگی و شیعی دارای جایگاه ممتازی است و همه موکب ها در استان. می توانند با نام متحد و مشترک در این گردهمایی میلیونی حضور یابند.
صادق مقدسی تصریح کرد: استفاده از فرصت اربعین در پیام رسانی قیام علویان تبرستان می تواند جنبه های مختلف فرهنگ شیعی را نمایش دهد.
مدیر حج و زیارت مازندران هم در این جلسه با اشاره به ثبت نام 7 هزار زائر در آیین پیاده روی اربعین حسینی گفت:از صبح امروز صدور ویزا برای متقاضیان در ساری آغاز شده است.
به گفته حبیب الله ساداتی؛ امسال 10 موکب از شهرهای بابل،ساری.نور،قائمشهر،فریدونکنار،نکا و دیگر شهرهای استان برای پذیرایی از عزاداران اربعین حسینی در عراق برپا می شود.
وی خاطرنشان کرد: پارسال 43 هزار مازندرانی در آیین پیاده روی اربعین حسینی شرکت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها