سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شاهرود گفت: در چهل سالگی انقلاب، ذائقه‌های مردم به ویژه نسل سوم و چهارم انقلاب در حوزه‌ای مهم فرهنگی و هنری دیده شود.
کد خبر: ۹۰۶۶۱۹۸
|
۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، شعبانعلی آشوری در اولین جلسه ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، در سالن جلسات اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شاهرود ضمن تاکید بر همکاری و مشارکت تمامی انجمن‌های فرهنگی وهنری گفت: انقلاب اسلامی به مانند کشتی در حال حرکت است و همه ما با مشارکت وهمدلی درجهت به سلامت رساندن این کشتی باید تلاش کنیم.
سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شاهرود افزود: تمام تلاش دشمنان بر این است که چهل سالگی انقلاب به خوبی دیده نشود و دستاورد‌های بزرگی که از سوی انقلاب اسلامی به وجود آمده است کم رنگ جلوه داده شود.
وی تصریح کرد: در چهل سالگی انقلاب، ذائقه‌های مردم به ویژه نسل سوم و چهارم انقلاب در حوزه‌ای مهم فرهنگی و هنری دیده شود.
در ادامه جانشین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود گفت: با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی وهنری، دستاورد‌ها و خدمات نظام اسلامی برای نسل‌های جدید کشور تشریح و تبیین شود.
رضا مهدیان افزود: امسال چهل سالگی انقلاب که دوران پختگی و اوج اقتدار خود را سپری میکند را در پیش داریم و با برگزاری برنامه‌های جذاب ونو، زمینه یاس و ناامیدی دشمنان را فراهم سازیم.
وی تصریح کرد: هدف گذاری در برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بسیار مهم است به نحوی که باید سمت و سوی برنامه‌ها به سوی نشان دادن کارنامه ٤٠ ساله انقلاب به مردم و تبیین کارآمدی نظام برای نسل جدید هدف گذاری شود.
کارشناس دبیرخانه کانون‌های مساجد شهرستان شاهرود نیز در این جلسه گفت: امروز مولفه‌های قدرت انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف ارتقاء یافته است به طوری که آستانه تحمل دشمن تمام شده و از این رو با جنگ نرم و مباحث اقتصادی به تقابل با ملت و نظام پرداخته است.
حجت الاسلام عظیم پناهی افزود: نقش کانون‌های مساجد درپررنگ کردن دستاورد‌های انقلاب اسلامی بسیار مهم است و با فعالیت ٥٦ کانون در سطح شهرستان امسال شاهد برنامه متنوع و مختلفی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواهیم بود.
محمد تقی یزدی، مسئول امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود هم گفت: برنامه‌های مختلف هنری به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.
وی افزود: چهل چراغ انقلاب، ورکشاپ‌های هنری، برپایی شب شعر، برپایی نمایشگاه عکس و.. از مهم‌ترین برنامه‌ها به مناسبت چهلیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شاهرود میباشد.
محمد مهدی خدابنده لو، مسئول امور فرهنگی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان شاهرود درادامه گفت: درحوزه فرهنگی شهرستان برنامه‌های متنوعی حول محور چهل سالگی انقلاب برگزار خواهد شد.
وی افزود: رونمایی از کتاب، مسابقات کتاب خوانی، همایش‌ها و نشست‌های موضوعی، برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی با محوریت دستاورد‌های انقلاب اسلامی در ٤٠ سال اخیر، از مهم‌ترین برنامه هامی باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها