خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل هندیجان از توزیع بیش از ۳۰بسته مواد غذایی وتعدادی بسته های لوازم التحریر در میان خانواده های نیازمند و دانش آموزان محروم تحت پوشش بهزیستی هندیجان با مشارکت خیرین ،بسیجیان میثاق باشهدا و گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل خبرداد.
کد خبر: ۹۰۶۶۱۹۱
|
۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۸

محمد حسین عنانات در شب یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:خانواده های بی بضاعت هندیجان پس از بررسی و شناسایی و مشخص شدن موارد مورد نیاز بصورت ماهانه بسته های مواد غذایی توزیع می شوند و همچنین برای تعدادی از خانواده های محروم وسایل گرمایشی تهیه و در اختیار آنها قرار می گیرند.

وی افزود:برای کمک رسانی به افراد تحت پوشش اداره بهزیستی با همکاری خیرین و بسیجیان گروه جهادی شهید گشتیل تعدادی بسته های لوازم التحریر برای یاری رساندن به دانش آموزان تحت پوشش تحویل اداره بهزیستی داده شد که این اداره در میان دانش آموزان محروم توزیع نمایند.

وی بابیان همکاری خوب مردم و بسیجیان در کمک رسانی به محرومان گفت: خانه های محرومین با همت گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل مورد مرمت و باز سازی در شهرستان قرار گرفتند که اینگونه خدمات با مشارکت خیرین نسبت به قبل افزایش پیدا خواهد کرد و خدمت به مردم محروم یک افتخار بزرگی است.

عنانات مسئول گروه جهادی شهیدنصراله گشتیل هندیجان عنوان کرد:در محل یادمان شهدای گمنام مراسمات دهه سوم عزاداری سید و سالار شهیدان با حضور مردم و بسیجیان همراه با سخنرانی و زیارت عاشورا باشکوه خاصی برگزار می شود که در کنار مراسمات بصورت خودجوش با برپایی ایستگاه صلواتی از آحاد مردم عزادار پذیرایی می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها