استاندار آذربایجان شرقی در حاشیه بازدید عملیات اجرایی پروژه راه‌آهن تبریز-میانه با اشاره به اتمام عملیات اجرایی این پروژه در مسیر میانه تا بستان‌آباد، گفت: در حال حاضر ایستگاه راه‌آهن بستان‌آباد نیز حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای سرعت بخشیدن به اجرای آن پیگیر تزریق اعتبار مورد نیاز هستیم.
کد خبر: ۹۰۶۶۱۸۳
|
۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی استانداری، مجید خدابخش افزود: خوشبختانه عملیات زیرسازی در محور بستان‌آباد تا باسمنج به طول 29 کیلومتر نیز انجام شده و پیمانکاران با تجهیزات کامل در حال اجرای پروژه هستند.

وی با اشاره به وجود 5 پل در مسیر این پروژه، اظهار داشت: در حال حاضر به منظور تامین ورق برای احداث این پل‌ها حدود 150 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در سفر آقای نوبخت معاون رئیس جمهور به تبریز دستور لازم صادر شد و در این زمینه پیگیر جذب اعتبار هستیم.

خدابخش ادامه داد: امیدواریم با دریافت این اعتبار و تامین ورق‌های مورد نیاز، تا سال آینده خط آهن میانه تا باسمنج آماده بهره‌برداری شود.

وی با بیان این که امسال بیش از 120 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه جذب شده است، گفت: با توجه به تخصیص اعتبار بیش از 83 درصد فعلا نگران بودجه اجرایی نیستیم.

خدابخش اضافه کرد: از باسمنج تا ائل‌گلی نیز یک پل به طول یک کیلومتر پیش‌بینی شده است که برای احداث این پل اعتبار زیادی نیاز است و ما در حال حاضر برای سرعت بخشیدن به اجرای پروژه تا باسمنج تمرکز کرده‌ایم.

ارسال نظرات