خبرهای داغ:
امام جمعه شاهین دژ:

ظرفیت و قابلیت های جوانان مغفول نماند

امام جمعه شاهین دژ گفت: ظرفیت و قابلیت های نهفته در بین جوانان مغفول نماند.
کد خبر: ۹۰۶۶۱۴۶
|
۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰

حجت الاسلام حسین فصیح نیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به تمام زحمتکشان عرصه نظم اجتماعی علی الخصوص فرماندهی و پرسنل ناجای شهرستان شاهین دژ تبریک گفت و آرزوی توفیقات روزافزون برای آنان کرد.

خطیب نماز جمعه شاهین دژ دو توصیه مهم و اساسی نیز برای مجموعه ناجای شهرستان شاهین دژ داشت و تصریح کرد: مدتی بود که خبرهایی در خصوص خیابانهای شلوغ و پنجشنبه گردی به بنده می رسید تا اینکه روز گذشته برای اثبات این شنیده ها به شخصه در خیابان حضور یافتم و موضوع را رصد کردم،که بعضا حرف و حدیث هایی نیز در سطح خیابان به بنده واصل شد و این حرکت در سطح شهرستان دارای معنا و مفهوم است و حرکتی معنادار و برنامه ریزی شده است و می طلبد تا نیروی انتظامی در بحث امر به معروف و نهی از منکر در چارچوب قانون وارد عمل شود.

این مقام مسئول در دومین توصیه خود به نیروی انتظامی شهرستان مسئله فضای مجازی و آسیب‌های آن در سطح شهرستان را مطرح کرد و افزود: متاسفانه در برخی از شبکه های اجتماعی عده ای نه تنها نظام اسلامی را زیر سوال می برند بلکه به اصل نظام و اولیای الهی نیز هتک حرمت می کنند و انتظار می رود پلیس فتا با جدیت تمام در بحث ریشه یابی این افراد که درصدد ترویج افکار غربی هستند اقدام کند.

فصیح نیا به فرا رسیدن روز جهانی کودک نیز اشاره کرد و این مهم را مسئله ای جدی و قابل توجه دانست و ابراز داشت: این روز نشان از وظایف مهم پدر و مادر در قبال فرزند است که تربیت صحیح و گزینش نام نیک یکی از این وظایف است.

وی یکی از عوامل مهم شکل گیری شخصیت انسان را نام گزینی دانست و گفت: انتخاب نام نیک برای فرزند شخصیت آتی کودک در جامعه را خوب رقم خواهد زد و در کنار این نام نیک تربیت صحیح اسلامی شخصیت اجتماعی سالم فرد را دوچندان خواهد ساخت.

خطیب نماز جمعه شاهین دژ اقل حب اولیای الهی را نامگذاری فرزندان با نام ها و القاب اولیا دانست و بر لزوم نامگذاری فرزندان با این اسامی و القاب تاکید کرد.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در جمع یک صدهزار نفری بسیجیان در استادیوم آزادی تهران اشاره کرد و سخنان ایشان را در دو محور مهم و اساسی تفسیر کرد.

حجت الاسلام فصیح نیا دو سوم فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص جوانان و اعتماد به نیروی جوان متعهد انقلابی دانست و افزود: وقتی رهبر عظیم الشأن انقلاب بیشترین موضوعات مورد بحث خود را مسئله جوانان مطرح می سازند بایست به این مهم توجه بیشتری داشت.

وی با ابراز نارضایتی از عملکرد دولت دوازدهم صریحا عدم اعتقاد به این دولت از نظر سیاسی را اعلام و تصریح کرد: دولتی ها سخنان رهبری را بیشتر مطالعه کنند و خواستگاه اصلی ایشان را بشناسند.

امام جمعه شاهین دژ افزود: مسئولین و کسانی که دغدغه انقلاب دارند بیایند و بگویند در مورد جوانان چه کرده اند،اینکه عده ای راه حل گریز از مشکلات کشور را پناه بردن به دشمن می دانند خیانتکاران به جامعه اسلامی هستند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار