خبرهای داغ:

مسابقات تکواندو در بازرگان با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد

به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بازرگان مسابقه چهارجانبه تکواندو به میزبانی بازرگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۶۱۴۳
|
۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵

 عیسی محمد زاده رئیس اداره ورزش و جوانان بازرگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی گفت: در این مسابقه ۱۲۰ شرکت کننده از ماکو، شوط، چالدران و بازرگان حضور داشتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بازرگان افزود: نتیجه مسابقات تکواندو در رده سنی خردسالان با برتری تیم بازرگان با ۶۲ امتیاز و به ترتیب تیم شوط با کسب ۳۴ امتیاز، تیم ماکو با ۳۲ امتیاز و چالدران با ۱۳ امتیاز مقام های دوم تا چهارم را به خود اختصاص دادند.

وی همچنین بر نتایج مسابقات تکواندو در رده سنی نونهالان اشاره کرد و افزود: بازرگان با کسب ۵۹ امتیاز مقام اول، چالدران با کسب ۱۷ امتیاز مقام دوم، شوط با کسب ۱۱ امتیاز مقام سوم و ماکو با کسب ۱۰ امتیاز مقام چهارم را به نام خود ثبت کردند.

محمدزاده هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را علاقه‌مند کردن ورزشکاران به رشته تکواندو و اهتمام به رشد و شکوفایی استعدادهای تکواندوکاران در شهرهای خودشان عنوان کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بازرگان همچنین بر استقبال و حضور خوب تکواندوکاران هر ۴ شهر در این دوره از مسابقات اشاره و تصریح کرد: تکواندوکاران در کنار رقابت سالم و مفید هدفِ به اشتراک گذاشتن تجارب و فنون، اتحاد و همبستگی را در این مسابقه دنبال کردند.

شایان ذکر است، در پایان این مسابقات با اهدای لوح تقدیر و جوایز از ورزشکاران و مقام آورات تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار