فرمانده لشکر 27 حضرت محمد رسول الله(ص)

ایثار، از خودگذشتگی و شهادت طلبی از مهمترین ارکان بسیجیان است

فرماندهی لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله (ص) گفت: ایثار، شهادت طلبی و از خودگذشتگی از مهمترین ارکان بسیجیان است.
کد خبر: ۹۰۶۶۱۱۲
|
۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار سید علی بنایی فرمانده لشکرعملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله (ص) درجمع بسیجیان گردان های امام حسین(ع) لشکر 27 در حسینیه سردار جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان با اشاره به رزمایش بزرگ عاشورائیان در ورزشگاه آزادی تصریح کرد: دشمن از همین اجتماعات و رزمایش های شما بسیجیان ترس و واهمه دارد. آنها در هر جایی وارد می شوند با سد محکمی به نام بسیج مواجه می شود که با این حضور تمام برنامه های آنان نقشه بر آب می شود.
وی ادامه داد: امروز نیست که بسجیان سلحشور و دلاور حماسه می آفرینند، در دوران دفاع مقدس نیز بسیجیان نورانی و بزرگوار حماسه ها آفریدند در برابر دشمن بعثی و سیلی محکمی بر گوش صدام و هم پیمانانش زدند و شما عزیزان نیز امروز به تبعیت از آنان ان شاالله جوابی دندان شکن به ترامپ دیوانه خواهید داد.
فرمانده لشکر27 محمد رسول الله (ص) تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری(دام ظله العالی)بارها فرمودند وجود بسیج مستضعفین در کشور یکی از اوجب واجبات است و شما باید با عملتان،با حضورتان در صحنه های انقلاب این فرمایش فرماندهی معظم کل قوا را به سرمنزل مقصود برسانید.
بنایی ادامه داد: ان شاالله فردا همه با هم با قدرت و صلابت در رزمایش بزرگ عاشورائیان سپاهیان محمد رسول الله (ص) یکبار دیگر پیام مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را در ورزشگاه آزادی و در محضر مقام عظمای ولایت سر خواهیم داد و بدانید دشمنان انقلاب از همین شعارهای شما ترس دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار