معاون هماهنگ کننده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه مجاهدتهایی که در جاهای مختلف توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران برگزار شد تجلی اقتدار امنیت در این رزمایش بود.
کد خبر: ۹۰۶۶۱۰۷
|
۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، سرتیپ علی فدوی معاون هماهنگ کننده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رزمایش امنیتی محرم که صبح امروز در کوه‌های شاهو در منطقه کامیاران برگزار شد اظهار داشت: انواع مختلف اقداماتی که در یک محدوده عملیاتی ممکن است رخ بدهد در این رزمایش انجام گرفت.


فدوی به حضور انبوهی از نیرو‌ها و ادوات نظامی اشاره کرد و افزود: با هماهنگی و برنامه ریزی منظم بدون هیچگونه مشکل و اتفاق خاصی با حضور نیرو‌های نظامی این رزمایش انجام گرفت.

وی افزود دیر زمانی بود که ارتفاعات شاهو به لحاظ عدم حضور نیرو‌های خودی جولانگاه ضد انقلاب بود، اما در سایه شکوهمند انقلاب اسلامی و با حضور نیرو‌های جان بر کف سپاه پاسداران در ارتفاعات این کوه‌ها دست هر گونه متجاوزگری را از کشور کوتاه کردند.


فدوی اظهار داشت: بر خلاف سال‌های اول انقلاب، سپاه پاسداران امروز از لحاظ تجهیزات و تسلیحات نظامی پیشرفت قابل توجهی داشته است.

معاون هماهنگ‌کننده کل سپاه اذعان داشت: این اقدامات سختی‌های زیادی را در فصول گرم و سرد سال به دنبال داشته، ولی به لحاظ حضور نتایج عالی را برای ما داشته که همه آن سختی‌ها را از بین می‌برد و حلاوت زیادی برای ما دارد.

سردار فدوی گفت: عامل و مولفه پاسدار در طول ۴۰ سال عمر انقلاب عامل اصلی بوده که به هرچیز معنا و مفهوم داده است و هرچیزی که در اختیار پاسدار قرار گیرد معنا و مفهوم خود را برای بکارگیری پیدا می‌کند.

وی به تاثیر گزاری نیروی انسانی و حضور پاسداران در حفظ امنیت کشور اشاره کرد و عنوان داشت: وجود هر پاسدار برای حفظ امنیت و اقتدار ایران اسلامی الزامیست و همه ملت ایران با عشق به آب و خاکشان باید از انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن پاسداری کنند.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات