خبرهای داغ:
سردار سپهر امروز صبح در آیین افتتاحیه سراسری اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی کشور در جوار مقبره شهید مدافع حرم شهید حججی با اشاره به اهمیت راهیان نور از دیدگاه امام خامه ای(مدظله العالی) گفت: مقام معظم رهبری همواره به امر مهم راهیان نور تأکید می فرمایند چنانچه در سخنرانی اخیر خود در اجتماع یکصدهزار نفری بسیجیان در تهران نیز تأکید کردند که همه کمک کنند، مسئولان کمک کنند مساعدت کنند و امکانات لازم را فراهم نمایند.
کد خبر: ۹۰۶۶۰۳۹
|
۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد؛ جانشین سازمان بسیج مستغعفین کشور افزود: امام خمینی(ره) یکی از مهمترین وظایف انقلاب را تحقق تمدن اسلامی می دانست که انشا الله حکومت اسلامی، دولت اسلامی و تمدن اسلامی را به یاری خدا ایجاد می کنیم و دشمنان را مغلوب اراده خود خواهیم کرد.


وی با اشاره به اینکه ملت ما در این چهل سال انقلاب مقاومت کرده وگفت: ملت ما هشت سال در عرصه سخت و ۳۲ سال در عرصه های فرهنگی، امنیتی، اقتصادی و... مقاومت کرده و دشمن را مغلوب اراده پولادین خود ساخته است.


سردار سپهر با اشاره به اینکه هدف تمام انبیاء تربیت و پرورش انسان های توحیدی و جهادی بوده است؛ خاطرنشان کرد: ما منتظر منتقم تمام شهدا هستیم و این نهضت تمدن اسلامی نیازمند پرورش انسان هایی است که لیاقت سربازی امام زمان را داشته باشند.


وی ادامه داد: از الزامات تمدن نوین اسلامی پرورش انسان های تراز این تمدن است و راهیان نور یکی از بهترین بسترهای پرورش انسان های تراز حکومت امام زمان است.


جانشین سازمان بسیج مستغعفین کشور افزود: ملت ما با تأسی از فرهنگ ایثار، مقاومت، شهادت و استکبار ستیزی در جبهه های حق علیه باطل که زیارتگاه عاشقان دین خدا شده، فرزندانشان را تربیت می کنند.


سردار سپهر در پایان گفت: دفاع مقدس استمرار خط عاشورا و انبیاء الهی است و امیدواریم خداوند ما را در مسیر شهدا قرار بدهد و ما انشا الله راه شهدا و شهید حججی را ادامه خواهیم داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها