نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس استان کردستان در رزمایش "امنیتی محرم" گفت:حفظ و حراست از مرزهای گسترده جمهوری اسلامی از وظایف انقلابیون است و این امنیت در ایران پایدار خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۶۶۰۲۸
|
۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
حجت السلام علیرضا بابا شاهی نماینده، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان در حاشیه رزمایش" امنیتی محرم" اظهار داشت: حفظ و حراست از مرز‌های گسترده جمهوری اسلامی از وظایف انقلابیون است که این امنیت به برکت از جان گذشتگی شهدای ۸ سال دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل بیت ایجاد شده است.


وی در این رابطه افزود: تودهنی زدن به داعش و همدستانشان در آن سوی مرز‌ها در این امنیت تاثیر گذار بوده است.


حجت السلام باباشاهی با اشاره به اینکه حراست و ایجاد امنیت را وظیفه هر ایرانی دانست افزود: ما در هر جا و هر مکان قدرت خود را برای حفاظت از سرزمینمان به دشمن نشان خواهیم داد.


وی بیان داشت: ما باید به هوش باشیم و آمادگی لازم را داشته باشیم و به دشمن اجازه ندهیم که به سرزمینمان چشم طمع داشته باشد.


نماینده، ولی فقیه درسپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اتفاقات اخیر در اهواز بیان داشت: نیرو‌های اشغالگر در اهواز با کمک حکام خود فروخته و حکومت پوشالی عربستان که ادعا کرده بودند جنگ را به داخل ایران می‌کشانند و در ادامه آن شاهد حرکت مذبوهانه و جنایتکارانه عده‌ای در اهواز بودیم که برای رسیدن به اهداف شوم خود زنان و کودکان بی گناه را به خاک و خون کشیدند.


نماینده، ولی فقیه در کردستان در ادامه گفت:به فرمود:: ه. رهبر انقلاب دشمنان بخاطر دشمنیشان سیلی خواهند خورد که سیلی اول را نیز به دشمن زدیم.


وی عنوان کرد:ما برای اینکه به دوستانمان در سرتاسر جهان بگویم پایدار و سرفراز ایستاده ایم ابتدا رزمایش عظیم مردمی بسیج در سرتاسر کشور را برگزار نمودیم که با سخنرانی امام خامنه‌ای در تهران به نقطه اوج خود رسید که تعجب همه تحلیلگران در جهان را به خود جلب نمود.


حجت السلام باباشاهی در پایان افزود:ما با برگزاری این رزمایش‌ها اقتدار و امنیت حاکم در کشور و منطقه را به دشمنان نشان دادیم.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات