خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول مرکز قرآن و عترت ناحیه بسیج دانشجویی فارس خبر داد:
مسئول مرکز قرآن و عترت ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس از شروع ثبت نام طرح قرآنی صراط و مسابقات قرآن کریم خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۶۰۲۶
|
۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، سید مصطفی موسوی مسئول مرکز قرآن و عترت ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس از شروع ثبت نام طرح قرآنی صراط و مسابقات قرآن کریم خبر داد.

موسوی گفت: طرح قرآنی صراط ویژه حفظ و مفاهیم ۴۰ موضوع از آیات قرآن کریم و نهج البلاغه همراه با صحیح خوانی سوره مبارکه قمر و حدید می باشد که جوایز بسیار ارزنده و نفیسی برای آن در نظر گرفته شده است.

مسئول مرکز قرآن و عترت ناحیه بسیج دانشجویی فارس افزود: زمان ثبت نام طرح صراط از« ۱۰  الی ۳۰» مهر ماه می باشد و علاقه مندان جهت ثبت نام به دفاتر بسیج دانشجویی و جهت دریافت جزوه به مرکز قرآن و عترت ناحیه بسیج دانشجویی استان مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه آزمون مرحله اول که دانشگاهی است از ۲۰ الی ۳۰ آبان ماه برگزار می شود در ادامه اظهار داشت: مرحله دوم که مرحله ناحیه ای است توسط ناحیه بسیج دانشجویی استان  از ۲۰ الی۳۰ آذر در هفته بسیج برگزار شده  و مرحله سوم که استانی است مربوط به کل نواحی مقاومت بسیج استان فارس بوده از ۱۲ الی ۲۲ بهمن در دهه مبارک فجر برگزار می شود.

موسوی در ادامه افزود: مسابقات قرآن کریم در ۴ بخش آوایی، کتبی، پژوهشی و هنری برگزار می شود که در بخش آوایی در  رشته های قرائت، ترتیل، حفظ ۱جزء ، حفظ ۳ جزء، حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل در دو مرحله شهرستانی، استانی  برگزار می شود که بخش قرائت و ترتیل مرحله منطقه ای هم دارد. در بخش پژوهشی پژوهش های قرآنی و در بخش کتبی مسابقه کتابخوانی کتاب صراط و رشته مفاهیم قرآن و در بخش هنری عکاسی از حلقات قرآنی و خطاطی آیات قرآن انجام می گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها