خبرهای داغ:
نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران همیشه دنبال حق و حقیقت بوده و دشمنی آمریکا برای ما ثابت شده و به دنیا هم ثابت شد و آمریکایی ها به دنبال آشوب در جهان هستند.
کد خبر: ۹۰۶۶۰۱۸
|
۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان، سمیه محمودی با حضور در جلسه شورای اداری که با حضور مسؤولان شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: فاجعه تروریستی اهواز را تسلیت می‌گوییم و محکوم می‌کنیم و سربلندی ایران در دادگاه لاهه را تبریک می‌گوییم.

وی افزود: ایران همیشه دنبال حق و حقیقت بوده و دشمنی آمریکا برای ما ثابت شده و به دنیا هم ثابت شد و آمریکایی ها به دنبال آشوب در جهان هستند.

وی با بیان این که از حادثه تروریستی اهواز باید درس بگیریم، افزود: تصاویر حادثه تروریستی اهواز را در صحن علنی مجلس دیدیم و اطلاعات خوزستان واضح و روشن توضیح دادند که البته ناهماهنگی‌هایی مشخص بود و این اتفاق در هر جایی ممکن است رخ دهد اما مهم این بوده که درس اتحاد و هماهنگی بگیریم.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: در حادثه تروریستی اهواز تروریست‌ها از ایرانی‌هایی بودند که سمت و سوی فکری خود را به سمت وهابیت برده بودند.

وی عنوان کرد: ما باید به مردم رسیدگی کنیم و پاسخگو باشیم صحبت‌ها را گوش دهیم و با احترام پاسخ دهیم، مشکلات مردم زیاد بوده مردم مشکل بیماری و بیکاری دارند.

محمودی گفت: ای کاش می‌شد بیشتر در شهرستان بودم من هر هفته در شهرستان حضور دارم اما فرصت این که به همه جا سرکشی کنم وجود ندارد، ما خدمت‌گزار مردم هستیم و باید دست در دست هم دهیم.

وی گردشگری و بوم‌گردی را تنها راه حل رفع مشکلات اقتصادی دهاقان دانست و اعلام کرد: بحث گردشگری و بوم‌گردی در شهرستان دهاقان بسیار ضروری و مهم بوده زیرا در این شهرستان با مشکل خشکسالی و کشاورزی مواجه هستند و در بخش صنعت هم مشکل داریم و بوم‌گردی تنها راه حل رفع مشکلات اقتصادی دهاقان تلقی می‌شود.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر ماه 2 جلسه تخصصی درباره گردشگری شهرستان برگزار شود و بازخورد داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: همه ما باید از تریبونی که در اختیار داریم استفاده کنیم، مسؤولان شهرستانی از تریبون محلی استفاده کنند، حقانیت ر ا بگویند تا به نفع مردم باشد، از دروغ استفاده نکنند زیرا عاقبت خوبی ندارد و صحبت کنیم تا خودباوری را رشد دهیم.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که تسهیلات باعث اشتغال نمی‌شود، گفت: شهرستان دهاقان از تسهیلات روستایی به خوبی استفاده کرده اما باید در بحث اشتغال پیشرو باشیم، در جلسات استانی گفتم تسهیلات اشتغال خوب نیست و باعث اشتغال نمی‌شود و ابتدا باید زیرساخت‌های شهرستان آماده شود و در واقع باید مسیر را درست برویم.

وی وضعیت ارزی کشور را خوب دانست و عنوان کرد: ما در شرایط بحران و حساسی هستیم باید وحدت و یکپارچگی خود را حفظ کنیم ، کشورهای اطراف ما دشمنی می‌کنند و نباید در کشورمان درگیری وجود داشته باشد.

محمودی با بیان اینکه نباید به خودی گل بزنیم، بیان کرد: هدف همه ما نظام جمهوری اسلامی است، سخنان رهبر معظم انقلاب ، شهدا و امام راحل بر مبنای وحدت بوده و نباید به خودی گل بزنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها