امام جمعه تربت حیدریه گفت: توجه به تفکر ناب جوانان و میدان دادن به این قشر در عرصه‌های متعدد و تفکر بسیجی از عناصر اقتدار نظام بشمار می‌رود.
کد خبر: ۹۰۶۶۰۰۵
|
۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در جمع مردم در مسجد جامع تربت حیدریه اظهار کرد: اقتدار نظام اسلامی نیاز به گفتگو ندارد مگر از باب انتقال تجربیات و بازخوانی این اقتدار در راستای رفع موانع رسبدن به قله سعادت باشد.

وی تصریح کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی با تفکر مبتنی بر منطق و استدلال و رشد و ارتقای انسان‌ها در رسیدن به کرامت انسانی و اسلامی در برابر جبهه وسیع استکبار ایستاده و در همه این عرصه‌ها پیروزی متعلق به این تفکر بوده است.

امام جمعه تربت حیدریه با بیان اینکه جبهه وسیع استکبار جهانی تاکنون در عرصه‌های مختلف از نظام اسلامی ایران شکست‌های متعددی خورده، افزود: با مجاهدت جوانان این مرز و بوم به یاری خدا در این جنگ اقتصادی آمریکا سیلی محکم تری از گذشته خواهد خورد.

رییس حوزه علمیه مرحوم هراتی به عوامل اقتدار نظام اشاره کرد و افزود: توجه به تفکر ناب جوانان و میدان دادن به این قشر در عرصه‌های متعدد از عناصر اقتدار نظام بشمار می‌رود و برای بقای این اقتدار باید با انتقال تجربه عرصه را برای آن‌ها فراهم کنیم.

وی تفکر بسیجی و روحیه خستگی ناپذیری را از دیگر عوامل این اقتدار یاد کرد و گفت: تفکر بسیجی یعنی دلدادگی به خدا و ایستادگی در برابر جبهه استکبار که این تفکر و روحیه در قبل از پیروزی انقلاب و همچنین در دوران دفاع مقدس و سایر عرصه‌های در این کشور متبلور شده است.

امام جمعه تربت حیدریه یادآور شد: امروز هم جنگ اقتصادی در برابر جبهه استکبار نیازمند میدان دادن به این جوانان است تا مثل گذشته توطئه استکبار را خنثی و سیلی محکمی به آمریکا بزنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها