مادر شهید گرانقدر «قاسم بهرامی سامانی» دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
کد خبر: ۹۰۶۵۹۷۹
|
۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری، حاجیه خانم «کلثوم دهقانی سامانی» شب شب بر اثر کهولت سن و در سن 86 سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

مراسم سومین روز درگذست این مادر شهید روز دوشنبه 16 مهرماه از ساعت 9 الی 11 صبح در حسینه ارشاد شهر سامان برگزار خواهد شد و همچنین مراسم هفتمین روز درگذشت این مادر شهید نیز روز پنج‌شنبه 19 مهرماه جاری از ساعت 14 الی 16 در همین مکان برگزار خواهد شد.

شهید «قاسم بهرامی سامانی» در دوم فروردین سال 1345 در خانواده ای متوسط در شهر  فرهنگ و ادب سامان دیده به جهان گشود؛ وی از همان دوران کودکی در حد توانی که داشت در امور کشاورزی همراه پدرش در مزرعه مشغول به کار بود و با دلسوزی در خدمت خانواده به انجام فعالیت می پرداخت.

شهید «قاسم بهرامی سامانی» تحصیلات خود را از مقطع ابتدایی تا پایان متوسطه در شهر سامان به اتمام رساند.

وی پس از اعزام به جنگ تحمیلی در هفتم مردادماه سال 1365 بر اثر اثابت گلوله به بدن در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

در فرازی از وصیت نامه این شهید والا مقام می خوانیم که «سلام مرا به رهبر عزیرم امام خمینی (ره) برسانید و بگویید تا آخرین قطره خونم از سنگرهای اسلام دفاع می کنم و با خدا پیمان می بندم که در تمامی عاشوراها و در تمامی کربلاها با امام حسین علیه السلام همراه باشم تا زمانی که احکام اسلام و قرآن را در زیر پرچم حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف به اجرا در آوریم».

ارسال نظرات