گزارش «بسیج» از تجمع اعتراضی مردم در مقابل مجلس:
صبح امروز صدها نفر از زنان و مردان بسیجی و انقلابی با تجمع در مقابل مجلس شورای اسلامی و در دست داشتن پلاکاردهای اعتراضی  رای به  قرارداد ننگین FATF را خیانت مسئولین به کشور دانستند.
کد خبر: ۹۰۶۵۹۶۴
|
۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج صبح امروز مجلس شورای اسلامی شاهد تجمع صد هزار نفری است جوانان دانشجویان و بسیجیان انقلابی برای اعتراض به ضرب الاجل مجلس در خصوص تصویب قراردادFATF بود.

در این تجمع مردم با در دست داشتن پلاکاردهایی اعتراضی  از نمایندگان مجلس خواهان بصیرت بیشتر و توقف تصویب این قرارداد بین المللی بودند.برخی از مردم با سر دادن شعارهایی همچون نه به FATF نه به خیانت   ونیزFATF  برجام موشکی است از نمایندگان ملت خواستند جلوی تصویب این قرارداد ننگین گرفته شود.

نه به FATF نه به خیانت است

the Financial Action Task Force یا به صورت مخفف FATF یک مجموعه سیاست‌گذار پرنفوذ است که نکاتی در قالب توصیه در حوزه مبارزه با پول‌شویی و تأمین مالی تروریسم ارائه می‌کند؛ این موارد اگرچه توصیه نامیده می‌شوند، اما در عمل رعایت آنها برای تمامی کشورها الزامی است.گفتنی است از مشکلاتی که پیوستن FATF می‌تواند برای ایران پیش بیاورد، دستیابی بی‌واسطه و سریع به تراکنش‌های مالی و رصد لحظه‌ای رویدادهای پولی-بانکی است.

به راحتی می توان دریافت نقش FTAF که عنوان موسسه ای در راستای مقابله با تروریزم شناخته میشود در استراتژی آمریکایی مهار ایران در منطقه کجاست. در واقع این سازمان به ظاهر خیرخواه چندسالی است به عنوان بازیگر سناریویی ایفای نقش می کند که کارگردانی آن به عهده آمریکاست. این سیاست را می توان با استفاده از اظهارات اندیشمندان و تئوریسین های آمریکایی به خوبی دریافت.

نه به FATF نه به خیانت است

جالب است بدانید که برخی از خائنین در داخل کشور سعی دارند وضعیت نابسامان اقتصادی و اوضاع آشفته بازار ارز را به عدم تصویب قرارداد FATF نسبت دهند.به طوری عنوان شده است برخی از دلالان به عمد قیمت ارز تا 20 هزار تومان و بیشتر می رسانند تا نمایندگان مجلس رای به این قرارداد دهند.

 

ارسال نظرات