دانشجویان و جهادگران آتش‌ به اختیار در قالب 37 گروه جهادی در 55 روستای استان کردستان مشغول به فعالیت و انجام کارهای جهادی هستند و به یاری مردم در مناطق محرم رفته‌اند.
کد خبر: ۹۰۶۵۸۷۷
|
۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان با اشاره به اینکه آنچه در استحکام انقلاب تأثیرگذار است، هزینه و کارکردن برای محرومین است، گفت: اقدامات محرومیت زدایی در کنار رسالت‌های ذاتی این نهاد که تأمین امنیت است یک فرصت است.

وی افزود: ۹۰۰ نفر از دانشجویان و جهادگران آتش به اختیار در قالب ۳۷ گروه جهادی در ۵۵ روستای استان کردستان مشغول به فعالیت و انجام کار‌های جهادی هستند و به یاری مردم در مناطق محرم رفته‌اند.

سردار رجبی در ادامه بیان داشت: سپاه از همان بدو تشکیل به فرمان امام راحل تاکنون در هر زمان و مکان که به حضورش نیاز بود برای خدمت رسانی موثر و اثر بخش به نظام و مردم حاضر و آماده است.

فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر استان کردستان به احداث ۵۰ واحد خانه مسکونی محروم در شهرستان قروه اشاره نمود و بیان داشت: تعداد ۵۰ واحد مسکونی قرار است با همکاری کمیته امداد حضرت امام و سپاه در مناطق محروم برای خانواده‌های نیازمند ساخته شود.

وی با اشاره به اینکه سپاه استان در حوزه عمرانی و زیرساختی، فرهنگی، درمانی، اقتصاد و معیشت و تربیتی ماموریت دارد، اظهارداشت: اصل هدف ما رفع محرومیت از استان است.

سردار رجبی با اشاره به اینکه رفع محرومیت در هزار دهستان جزو ماموریت سپاه در سطح کشور است عنوان کرد: کردستان بیشترین عرصه و حدود ۱۶ دهستان را تقبل کرده است.


فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر استان کردستان در پایان افزود:خدمت به محرومین باعث امیدوار شدن مردم به نظام و انقلاب خواهد بود.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات