روايت سردار ظفری از ديدار فرماندهان، رزمندگان و ایثارگران با رهبری:
مدیرکل بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان با بیان اینکه دیدار مقام معظم رهبری بر ترویج ادبیات پایداری و دفاع مقدس تأکید دارند، گفت: نبايد اجازه دهیم همه در ترویج ارزش‌های ناب ورود پیدا کنند.
کد خبر: ۹۰۶۵۸۵۸
|
۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱

به گزارش سرویس بسیج  فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) خبرگزار بسیج، سردار مهدی ظفری با بیان اینکه هر سال مقام معظم رهبری به مناسبت هفته دفاع‌مقدس دیداری با فرماندهان و پیشکسوتان جنگ تحمیلی دارند، اظهار کرد: اما دیدار امسال نسبت‌های به سال‌های گذشته متفاوت بود و جمع حاضر بیش از چهار ساعت با مقام معظم رهبری دیدار داشتند.

وی با بیان اینکه فضای این دیدار حال و هوایی دیگر داشت و انسان را به یاد دوران جبهه و جنگ می‌اندخت، افزود: این جمع بسیار صمیمی بود و به نوعی یادآور دوران دفاع مقدس بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری نظر لطف به جانبازان و ایثارگران و اقشار مختلف داشتند، تصریح کرد: حضرت آقا نگاه پدرانه داشتند و به همین جهت باور جمع بر این بود که خیلی صمیمی می‌توانند صحبت‌های خود را بیان کنند.

وی با بیان اینکه حال و هوای خاصی بر جمع حاکم بود و این حس و حال قابل وصف نیست، عنوان کرد: رهبری در سخنان خود بر ترویج ادبیات پایداری و دفاع مقدس تأکید فراوان داشتند.

ظفری با بیان اینکه مقام معظم رهبری در این جمع سخنان جدیدی را به مخاطبان ارائه داشتند و تکلیف بزرگی را بر دوش همه کسانی که مدعی کار در ترویج فرهنگ دفاع مقدس گذاشتند، افزود: از زمانی که برگشتم با خود به این موضوع فکر می‌کنم که تکلیف ما چیست؟

وی با اشاره به اینکه مقام رهبری فرمودند که تلاش‌ها باید در حوزه تدوین، چاپ کتاب و جمع‌آوری خاطرات صدبرابر شود، خاطرنشان کرد: آنچه که ذهن بنده را درگیر کرده این است که چه راهی را انتخاب کنیم که در آن آحاد مختلف جامعه نقش‌آفرین باشند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان با بیان اینکه مقام معظم رهبری تأکید داشتند که همان‌گونه که مردم در زمان جنگ نقش‌آفرین بودند در حوزه فرهنگی نیز باید همه اقشار ورود پیدا کنند، تصریح کرد: احساس می‌کنم تکلیفی بزرگ بر روی دوش مسؤولان گذاشته شده تا بتوانند راهکار نهایی را پیدا کنند.

وی با بیان اینکه مسؤولان با کمک مردم باید یک انقلاب فکری به وجود آورند، گفت: در استان 8 هزار شهید وجود دارد که حرف‌های زیادی برای گفتن در این زمینه وجود دارد و یک رسالت سنگین بر دوش ما گذاشته شده و این مهم نیازمند یک همت همگانی است.

ظفری با بیان اینکه نباید حصارکشی کنیم و اجازه دهیم همه در ترویج ارزش‌های ناب ورود پیدا کنند، خاطرنشان کرد: امید است با همدلی یکدیگر به جهاد مقدسی که مقام معظم رهبری بر دوش ما گذاشته است عمل کنیم.

ارسال نظرات