خطیب نماز جمعه اشکذر:

هدف دشمنان، انحرف اسلام از مسیر حقیقی خود است

امام جمعه اشکذر به ویژگی‌های حضرت سجاد (ع) اشاره کرد و افزود: امام سجاد (ع) در زمانی امامتشان از راه‌های گوناگون همچون تربیت شاگردان نمونه برای گسترش اسلام حقیقی نگذاشتند که دشمنان اسلام به اهدافشان که منحرف کردن اسلام از مسیر حقیقی خود بود برسند.
کد خبر: ۹۰۶۵۸۳۰
|
۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، خطیب نماز جمعه اشکذر در خطبه‌های نماز جمعه اشکذر با عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام زین العابدین (ع) به نشانه‌هایی از مومنان اشاره کرد و گفت: انسان مومن در هیچ شرایطی از کار خیر دور نمی‌شود و در بدترین شرایط نیز اهل صبر و استقامت است.
“حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا طالبیان ” به ویژگی‌های حضرت سجاد (ع) اشاره کرد و افزود: امام سجاد (ع) در زمانی امامتشان از راه‌های گوناگون همچون تربیت شاگردان نمونه برای گسترش اسلام حقیقی نگذاشتند که دشمنان اسلام به اهدافشان که منحرف کردن اسلام از مسیر حقیقی خود بود برسند.
وی ادامه داد: دشمنان اسلام تلاش داشتند که نهضت حضرت اباعبدالله (ع) را از قداست و نورانیت پایین بیاوردن که حضرت سجاد (ع) با هوشیاری خود در مقابل این جریان به سختی مقاومت می‌کردند و اگر تلاش‌های آن امام همام نبود اکنون مشخص نبود که عاشورا با این کیفیت به ما برسد.
طالبیان با بیان اینکه بنی امیه همه تلاش خود را در مقابله با اسلام ناب می‌کردند، تصریح کرد:در مقابل آن هجمه‌های دشمنان، حضرت علی ابن حسین (ع) با ارائه دعا‌ها که الان نیز با عنوان صحیفه سجادیه در اختیار ما قرار دارد ایستادند.
امام جمعه اشکذر در پایان به هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: همه مردم ایران به خوبی می‌دانند که چقدر پرسنل نیروی انتظامی برای امنیت کشور تلاش می‌کنند و ما باید قدردان آن‌ها باشیم.
ارسال نظرات