خبرهای داغ:
همزمان با هفته نیروی انتظامی با همت فرماندهی و پرسنل انتظامی هندیجان از خانواده های معظم‌شهدای ناجاتقدیر و از بیماران بستری در بیمارستان شهدا هندیجان عیادت شد که فرمانده ناحیه سپاه هندیجان ضمن تبریک هفته ناجا گفت :یکی از کارهای پسندیده که در نیروهای مسلح انجام می گیرد تکریم خانواده های معظم شهدا است که به شایستگی در انتظامی وسپاه هندیجان با همکاری بنیاد شهیدوامورایثارگران انجام می گیرد.
کد خبر: ۹۰۶۵۸۲۸
|
۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد در شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:تکریم خانواده های شهدای یکی از افتخارات با ارزش نظام مقدس ایران اسلامی است که در پی مراسمات از سوی انتظامی و سپاه و بسیج با همکاری اداره بنیاد شهید انجام می گیرد که در هفته ناجا ازسوی انتظامی شهرستان هندیجان به شایستگی برگزار شد.

وی افزود:خانواده های شهدا چشم و چراغ ایران اسلامی هستند وجود این خانواده ها ومخصوصا والدین شهدا موجب دلگرمی و قوت قلب همه نیروهای مسلح هستند و ما هر چه داریم در این نظام به برکت صبر و استقامت و حضور به موقع این خانواده ها بوجود آمده است.

وی بابیان ادامه دهنده راه شهدا موجب عزت و سربلندی می شود گفت:پیروی در فرامین رهبری در حفظ ارزش های و اهداف انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و همچنین عملی نمودن به وصیت نامه های شهدا و ادامه راه شهدا از مواردی هستند که بایستی به عنوان یک راهگشای سعادتمند به آن ها توجه و انتقال نمود به نسل های آینده که بهترین ذخیره آخرت است.

بعنونی نژاد فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد:را ه و نام شهدا هیچگاه فراموش نخواهد شد و مثل یک نور هدایتگر ماندگار است و به جهان هستی می درخشد واین نور از عنایات حضرت حق خداوند متعال و اهل بیت عصمت و طهارت (ع)نوری است که در امتداد حماسه کربلا و عزت بخشی واقعه کربلا است.

وی باشاره به روحیه جهادی بسیجیان و دیگر نیروهای مسلح کشور بیان کرد:روحیه جهادی بسیج اکنون به یک الگوی مناسب در نیروهای مسلح از جمله سپاه ،ارتش و انتظامی تبدیل شده و بهترین الگو همین تکریم خانواده های شهدا و پیروی از مکتب اهل بیت(ع)و دفاع از ولایت فقیه است که اینگونه ارزش ها در جهان شناخته و معرفی شده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها