خبرهای داغ:
 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هندیجان به مناسبت هفته نیروی انتظامی از تلاش ها و همکاری صمیمانه نماینده خبرگزاری بسیج نیوز هندیجان برادر خبرنگار محمدرضاشعبانی به منظور انعکاس به موقع اخبار رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و احترام به حقوق شهروندی در حضور فرماندار،امام جمعه موقت ،فرمانده سپاه ،شهردار، رئیس دادگستری ودادستان و مسئولان محلی ،بسیجیان و پرسنل سپاه ، انتظامی و دریابانی تقدیر و تشکر نمود. 
کد خبر: ۹۰۶۵۸۲۷
|
۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۹
 
سروان هدایت اله علیپور در شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با توجه به همکاری خبرنگار خبرگزاری بسیج نیوز هندیجان با پلیس راهور شهرستان هندیجان در انعکاس به موقع اخبار در جلوی جمع از زحمات این برادر دلسوز و پرتلاش خبرنگار هندیجان تقدیر شد.
 
وی افزود :ارج گذاشتن به مقام خبر نگاران که در راستای اهداف انقلاب و ولایت گام بر می دارند قابل تحسین و ستایش است که جا داشت در هفته ناجا از زحمات و هم کارهای مستمر خبرنگار خبرگزاری بسیج نیوز به شایستگی تقدیر و تشکر شود که در این فرصت بوجود آمده این کار خوب و پسندیده انجام گرفته شد.
 
وی بابیان رعایت قانون و ترویج فرهنگ ترافیک از اهمیت ویژه ایی برخوردار است گفت:با وجود خبرنگاران می توان به سهولت و دقت بیشتر قانون و مقررات و حقوق شهروندی و توجه به علائم هشداردهنده را بهتر ترویج داد و به آگاهی مردمی رسانیدواین امر مهم با همکاری خبرنگاران در فضای مجازی محقق می شود .
 
علیپور رئیس پلیس راهور هندیجان عنوان کرد:رعایت قانون در جامعه یک امری ضروری است و این اقدام حقوق شهروندی بهتر رعایت می شود و در جامعه بهتر می توان مشکلات را حل کرد البته با رعایت قانون و همکاری مردم و موفق ترین کار در هر جامعه ای رعایت درست و صحیح قانون و احترام به آن است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها