مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: نهال انقلاب اسلامی خشک شدنی نیست.
کد خبر: ۹۰۶۵۷۹۹
|
۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۱

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی اظهار کرد: نهال انقلاب اسلامی با خون شهیدان گلگون کفن آبیاری شده است بنابراین به سادگی خشک نمی شود.

وی اضافه کرد: دشمنان نظام اسلامی در تلاش هستند تا با تفرقه افکنی بین شیعه و سنی، سکان هدایت جامعه را بر عهده بگیرد اما نمی دانند که نهال انقلاب با خون هزاران شهید آبیاری شده است و به این سادگی نمی توان ان را تضعیف یا نابود کرد.

این مسئول افزود: این بسیجیان با حضور خود در صحنه های جنگ در مقابل دشمنان عرض اندام کرده و به این ترتیب جان خود را در دفاع از میهن اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند تا تفکر دینی و ارزش های اسلامی باقی بماند.

سرایی با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام در قالب راه اندازی جنگ نرم در جهت سست نمودن باورهای دینی به میان جوانان و نوجوانان این مرز و بوم آمده‌اند، اضافه کرد: بسیجیان باید با الگوگیری از شهدای ۸ سال دفاع مقدس با ایستادگی در مقابل دشمنان این توطئه ها را خنثی کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوانان یکی از راه های مبارزه با توطئه های دشمنان است و بسیجیان باید با الگوگیری از سیره و روش شهدا و پیشرفت علمی و بینش عمیق سیاسی و معرفتی خود تلاش کنند که مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان ایستادگی کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات