خبرهای داغ:

صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح شوط به مناسبت هفته ناجا برگزار شد

صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح شوط در دومین روز از هفته ناجا برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۵۷۶۱
|
۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح شوط با حضور فرمانده نیروی انتظامی و جانشین ناحیه مقاومت بسیج در میدان صبحگاه فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ فکری، فرمانده نیروی انتظامی شوط در این آئین اظهار داشت: نیرو‌های مسلح برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی به همکاری و مشارکت مردم نیاز دارند و پلیس به تنهایی نمی‌تواند امنیتی که شایسته و بایسته مردم است را فراهم کند.

وی افزود: مشارکت مردم با ناجا و استفاده از تمام ظرفیت‌ها یکی از موفقیت‌های پلیس است و امروز نیروی انتظامی از مجهزترین ابزارها در راه مبارزه با ناهنجاری‌ها استفاده می‌کند.

این مسئول با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی با شعار «پلیس مقتدر، امین مردم»، گفت: امروز شاهد اقتدار همه جانبه در کشور هستیم به طوری که با مشارکت و همدلی مردم این شرایط محقق شده است و برای تقویت روحیه همدلی و همزبانی در جامعه باید گام برداشت.

سرهنگ فکری گفت: با سرپنجه قوی قانون با قانون شکنان برخورد مقتدرانه باید داشته باشیم و در کنار آن رافت، آرامش، محبت و عدالت هم باید در جامعه نهادینه شود.

وی بر لزوم ایجاد همدلی و همزبانی در بین ناجا و مسئولان همچنین آحاد مردم تاکید کرد و گفت: در این صورت امنیت همه جانبه در کشورمان برقرار خواهد بود.

در پایان مراسم صبحگاه از کارکنان نمونه و ساعی تقدیر به عمل آمد.

آئین صبحگاه مشترک به مناسبت هفته گرامیداشت نیروی انتظامی برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار