در شب شهادت امام الساجدین حضرت امام زین العابدین (ع) یادواره ۲۴ شهید روحانی و طلبه منطقه انار و رفسنجان شامگاه پنجشنبه در سالن همایش مؤسسه آموزش امام خمینی (ره) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۵۷۵۰
|
۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛در مراسم یادواره ۲۴ شهید روحانی و طلبه منطقه انار و رفسنجان آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور، حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی عضو خبرگان رهبری از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری عضو مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین ملکدار معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه، حجت الاسلام منصوری مسؤل کنگره شهدای روحانی کشور، سردار شیرازی رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا، ائمه جمعه شهرستان رفسنجان، انار و امین شهر و خانواده شهدای روحانی و جمعی از رزمندگان دفاع مقدس حضور داشتند.

آیت_الله_اعرافی مدیریت حوزه‌های علمیه کشوربا اشاره به دستاورد‌های گوناگون انقلاب اسلامی افزود: ضرورت امروز و راه آینده، استواری در مسیر انقلاب اسلامی و روحیه مقاومت در همه عرصه هاست و این خط باید دنبال شود.
 
یادواره ۲۴ شهید روحانی و طلبه منطقه انار و رفسنجان

مدیر حوزه‌های علمیه تصریح کرد:روح انقلاب اسلامی و گفتمان امام و شهدا و روحیه مقاومت در همه عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و علمی همچون نخ تسبیحی است که بخش‌های جامعه را قوام می‌بخشد و با آن همه چیز قابل حل است و همه مردم و مسئولان باید به این امر اهتمام ویژه داشته باشند.

حجت الاسلام ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی  نیز سخنرانی نمود و بیان داشت:مصونیت و ولایت مداری را رمز موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی و ملت ایران در دفاع مقدس و نیاز امروز کشور در مقابله با هجمه‌های سیاسی و اقتصادی دشمن برشمرد.
ایشان در ادامه افزودند: دل بریدن از دنیا، آخرت گرایی، خدا ترسی، ایمان، اخلاص، شهادت طلبی و ایثارگری از ویژگی‌های شهدا بود که آنان را به این مقام رساند.

حجت الاسلام غلامرضایی قائم مقام معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه  نیز در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: در زمان دفاع مقدس کل طلاب حوزه علمیه کرمان قریب هزار نفر بودند.
وی بیان کرد: از این هزار نفر رزمنده تعداد ۱۳۸ شهید تقدیم انقلاب کردیم که ۲۴ شهید آن مربوط به شهرستان‌های انار و رفسنجان است و تنها شهید مدافع حرم استان کرمان نیز از این منطقه است.
 در پایان این مراسم که با حضور پیکر پاک یکی از #شهدای_گمنام دفاع مقدس هم مزین شد با اهدا لوح سپاس از خانواده_معظم_شهدای روحانی و روحانیون_جانباز_و_رزمنده شهر‌های رفسنجان و انار کرمان تکریم شد.
یادواره ۲۴ شهید روحانی و طلبه منطقه انار و رفسنجان
ارسال نظرات