در پی تشکیل فراکسیون مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی؛
دبیر دوم فراکسیون مناطق آزاد تجاری صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی گفت: مناطق آزاد تجاری و صنعتی و همچنین مناطق ویژه اقتصادی بنا به ظرفیت هایی که دارند هم نیازمند مدیریت هستند و هم لازم است فعالیت این مناطق رصد شود.
کد خبر: ۹۰۶۵۶۹۷
|
۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲
 
 
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی اکبری در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به تشکیل فراکسیون مناطق آزاد تجاری صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی طی هفته گذشته افزود: این فراکسیون غیررسمی بنا به ضرورت و اهمیت مناطق اقتصادی توسط عده ای از نمایندگان مجلس تشکیل شد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بخش عمده ای از فعالیت های اقتصادی در حیطه مناطق آزد تجاری و صنعتی با هم تلاقی می کنند که اگر خوب و صحیح مدیریت و پایش نشوند، دچار انحراف می شوند.

وی با بیان اینکه ما در این فراکسیون به بررسی خلا های قانونی موجود در مناطق آزاد تجاری و صنعتی خواهیم پرداخت، اضافه کرد: در تلاشیم با بررسی شرایط موجود در جهت بهتر شدن وضع حرکت کنیم.

گفتنی است تشکیل این فراکسیون با تصمیم بیش از یک صدنفر از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی اتفاق افتاد تا پیگیر مسائل مورد اهتمام در دستگاه‌های ذی‌ربط باشد و در جهت بالا بردن عملکرد این مناطق و رشد و توسعه بیشتر آن فعالیت کند.

جلسه فراکسیون برای انتخاب اعضای هیات رئیسه مناطق آزاد تجاری صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی نیز هفته گذشته برگزار و براساس آرای اعضاء کمال دهقانی فیروزآبادی به عنوان رئیس، سید تقی کبیری به عنوان نایب رئیس اول، ناصر شریفی به عنوان نایب رئیس دوم، قرجه طیار به عنوان دبیر اول، علی اکبری نماینده مردم شیراز به عنوان دبیر دوم و عامر کعبی به‌عنوان سخنگوی کمیسیون مناطق آزاد تجاری صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی انتخاب شدند.

ارسال نظرات