فرمانده ناحیه‌ی مقاومت ارزوئیه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت، از تلاش‌های ارزنده و عملکرد مطلوب مدیران و آحاد کارکنان انتظامی شهرستان ارزوئیه، تقدیر و تشکر نمود.
کد خبر: ۹۰۶۵۶۹۱
|
۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ سرگرد پاسدار رضا اسماعیلی کاخ به مناسبت هفته‌ی نیروی انتظامی عنوان کرد: نیروی انتظامی مرهون شجاعت و دلاوری و ایثارگری غیور مردانی همچون شهید جابر اسکندری است که با توکل بر خداوند و، ولی امر مسلمین جهان در ایجاد امنیت و آسایش مردم با تلاش فراوان جان خود را ایثار نموده اند.

وی خاطر نشان کرد: بی تردید این رشادت‌ها و فداکاری‌ها، گواه ایمان و باور قلبی فرزندان غیور و سبز پوش ایران اسلامی وحافظان امنیت اجتماعی است.

سرگرد پاسدار رضا اسماعیلی کاخ بر اساس تدابیر و فرامین فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی)، که امنیت را رکن اساسی پیشرفت کشور و نیروی انتظامی را رکن تأمین امنیت دانسته اند، بیان کرد: نیروی انتظامی با هوشمندی و درک صحیح از کارآمدی و توانمندی خویش توانسته است خود را به عنوان ایفاگر نقشی اساسی در عرصه امنیت و نظم عمومی کشور معرفی کند و با ولایت‌پذیری، مردم‌داری، قانون‌مداری و روزآمدی در مسیر تعالی انقلاب اسلامی، تحقق آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) حرکت کند.

فرمانده ناحیه‌ی مقاومت سپاه ارزوئیه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت، از تلاش‌های ارزنده و عملکرد مطلوب مدیران و آحاد کارکنان به ویژه فرمانده محترم انتظامی شهرستان ارزوئیه، سرهنگ پورامینایی صمیمانه تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

وی خاطر نشان کرد: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تقدیر از بزرگ مردانی جان بر کف که بی تردید و با کار و تلاش بی وقفه زمیـنه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است.


فرمانده ناحیه‌ی مقاومت بسیج سپاه ارزوئیه در پایان عنوان کرد: امید است با توکل به خداوند متعال و در سایه‌ی ولایت علوی فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) در ادامه‌ی خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته موید باشید.
ارسال نظرات