خبرهای داغ:
مدیرکل بانک کشاورزی استان همدان با اشاره به پرداخت ۲۵ درصد کل اعتبارات اشتغالزایی استان توسط بانک کشاورزی گفت: ۷۸ طرح به ارزش ۱۸‌ میلیارد تومان توسط بانک کشاورزی در شهرستان نهاوند پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۰۶۵۶۸۹
|
۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۵

پرداخت ۲۵ درصد کل اعتبارات اشتغالزایی استان همدان توسط بانک کشاورزیبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، هوشنگ حیدر نژادیان در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان نهاوند بیان داشت: تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید برای تسهیل و تسریع ارائه خدمات بانکی ماهیت و رویکرد بانک کشاورزی را از سایر بانک‌ها جدا کرده است و بانک کشاورزی توانسته گام‌های موثر و اقدامات اثرگذاری را در پرداخت تسهیلات به فعالان اقتصادی و حوزه کشاورزی بردارد.

وی با اشاره به پرداخت ۲۵ درصد کل اعتبارات اشتغالزایی استان توسط بانک کشاورزی گفت: ۷۸ طرح به ارزش ۱۸‌ میلیارد تومان توسط بانک کشاورزی در شهرستان نهاوند پرداخت شده است که نشان می‌دهد ۷۰ درصد اعتبارات عقد قرارداد و پرداختی در شهرستان مربوط به بانک کشاورزی است.

مدیرکل بانک کشاورزی استان همدان با ابراز خرسندی و قدردانی از وجود فعالان اقتصادی شهرستان به ویژه مدیریت کشت و صنعت خزل و شرکت احسان سپیده اظهار کرد: قوانین بانکی و اداری گاهی دست ما را می بندد و مانع تسهیل امور اداری برای پرداخت تسهیلات می شود.

وی از مدیران شرکت احسان سپیده و کشت و صنعت خزل دعوت کرد برای رفع مشکل موجود در واحدهای تولیدی خود و خروج از بن بست فعلی، با حضور در بانک کشاورزی استان بتوانیم با تبادل نظر و ارائه راهکار مشکلات موجود را حل کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات