فرمانده ناحیه ثارالله در همایش اقتدار بسیجیان:
فرمانده ناحیه ثارالله:بسیجیان ابهت واستقلال بسیج رانشان دادند واین به مدد ویاری آقا امام حسین (ع) بود که باعث حضور گسترده بسیجیان درسطح جامعه گردید.
کد خبر: ۹۰۶۵۶۷۱
|
۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد،حضور باشکوه بسیجیان ناحیه ثارالله یزد در همایش اقتدار بسیجیان در مسجد ملا اسماعیل یزد روز پنجشنبه برگزار شد. 
در این برنامه بسیجیان ناحیه ثارالله در کنار مزار شهدای گمنام حسینیه امیر چخماق با قرائت زیارت عاشورا به سمت مسجد ملا اسماعیل حرکت کردند وبه صحبت‌های فرمانده کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدظله) که به صورت زنده از ورزشگاه آزادی پخش می‌شد گوش فرا دادند.
دهقان فرمانده ناحیه ثارالله درحاشیه این مراسم باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند:اقتدار به این است که جمهوری اسلامی توانسته است اعتبار و احترام این کشور را در منطقه و در کلّ جهان بالا ببرد و یک‌تنه در مقابلِ جبهه‌ی وسیع استکبار بِایستد اظهار داشت: بسیجیان ابهت واستقلال بسیج رانشان دادند واین به مدد ویاری آقا امام حسین (ع) بود که باعث حضور گسترده بسیجیان درسطح جامعه گردید.
وی درادامه افزود:با تمام مشکلات اقتصادی وفقر فرهنگی واجتماعی که در جامعه وجود داردبسیجیان اقتدار بسیج را نشان دادند ومردم هم نشان دادند که هنوز ایمان راسخ به این نهاد انقلابی واعتقادی دارند وبه ان اهمیت می‌دهند وهر خطری نظام راتهدید کند در صحنه هستند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: امروزوظیفه مابا سخنان رهبری سنگین ترشد وباید تمام توان خورد را بکار گیریم ووقت بگذاریم برای دفاع از این انقلاب واین رزمایش مشت محکمی بود به دهان یاوه گویان ودشمنان داخلی وخارجی این کشوروعجز وناتوانی آن‌ها رانشان داد.
ارسال نظرات