خبرهای داغ:
سردار محمودی گفت: از مهمترین الویتهای ما مبارزه با قاچاق کالا و ارز بوده و در همین خصوص کشفیات بالایی بویژه در حوزه اقلام ممنوعه که از طریق ترانزیت وارد می شده، انجام شده که می توان به ۱۴۰ هزار قلم کالای مکشوفه و سوخت قاچاق اشاره کرد.
کد خبر: ۹۰۶۵۶۴۰
|
۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳

سردار مهدی محمودی فرمانده انتظامی استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، ضمن اشاره به مطلوب بودن عملکرد پلیس استان قزوین بیان کرد: با توجه به امنیت موجود در مجمو‌عه استان، پلیس عملکرد بسیار مطلوبی داشته اما تعیین میزان عملکرد از سوی مردم است و هدف ما جلب رضایت عمومی می باشد.
وی گفت: تلاش برای برقراری نظم و امنیت، با توجه به تعدد و کثرت ماموریتها در مرزها و داخل استانها، ماموریتی بسیار خطیر است که ایجاد این امنیت جزو وظایف ذاتی نیروی انتطامی است.
فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: نیروهای خدوم پلیس با تلاش جهادی در صدد ایجاد نظم و پایداری امنیت در جامعه هستند و از این حیث در استان نمره قابل قبولی داریم به طوریکه استان قزوین از امن ترین استان های کشور محسوب می شود.
سردار محمودی عنوان‌کرد: با تلاش و زحمات همکاران پلیس، توانستیم ثبات مطلوبی در کاهش جرایم و افزایش کشفیات داشته باشیم.
این مقام انتظامی افزود: در استان قزوین با توجه به اینکه شاهراهی در اتصال هشت استان کشور بوده و جزو استان های پرتردد کشور است، ۱۷۵ میلیون تردد به ثبت رسیده است.
وی اضافه کرد: امسال در بحث حجم تردد در شش ماهه نخست سال، ۱۴ درصد افزایش داشته ایم و با توجه به این امر در تصادفات فوتی کاهش چشمگیری ثبت شده است.
فرمانده انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: تولید امنیت حاصل یک حرکت جمعی است و با توجه به تلاش دشمنان در ایجاد ناامنی داخلی، پلیس با همکاری مردم ولایتمدار تلاش بسیار مطلوبی در ایجاد امنیت داخلی داشته است.
سردار محمودی ضمن اشاره به کشف باند کلاهبرداری اینترنتی در استان قزوین تصریح کرد: اخیرا باند کلاهبرداری ۹ نفره متشکل از خانم و اقا که محل سکونت آنها در یکی از استان های همجوار بوده و به استان قزوین ورود یافته بودند کشف شد.
این مقام انتظامی اضافه کرد: این باند کلاهبرداری اینترنتی با تماس با مردم و اغفال آنها جهت واریز مبلغی به عنوان سفر به عتبات عالیات، به شماره حساب افراد مورد نظر دسترسی یافته و تمام موجودی را از حساب این افراد برداشت میکردند.
وی افزود: در بازجویی های به عمل آمده از اعضای باند، به ۲۴۰ مورد کلاهبرداری اعتراف کرده اند که در پی این کلاهبرداری، بیش از ۷۴۰ میلیون تومان از حساب افراد برداشت کرده اند.
سردار محمودی ضمن توصیه به مردم گفت: به مردم عزیز استان توصیه می کنیم که هشدارهای پلیس را در زمینه این گونه دام های کلاهبرداران، جدی گرفته و اگر مشابه چنین پیام هایی دریافت کردند حتما با مشورت پلیس انجام شود.
این مقام انتظامی ضمن اشاره به الویتهای پلیس در برقراری نظم و امنیت در استان اظهار کرد: از مهمترین الویتهای ما مبارزه با قاچاق کالا و ارز بوده و در همین خصوص کشفیات بالایی بویژه در حوزه اقلام ممنوعه که از طریق ترانزیت وارد می شده، انجام شده که می توان به ۱۴۰ هزار قلم کالای مکشوفه و سوخت قاچاق اشاره کرد.
فرمانده انتظامی استان قزوین بااشاره به طرح های ترافیکی شش ماهه دوم سال عنوان کرد: با توجه به آغاز فصل بارش در کشور، طرح های زمستانه پلیس راه همچون سال های پیش اجرا می شود و پلیس راه در محمورها در کنار سایر عوامل هلال احمر و اورژانس به وظیفه ذاتی خود عمل خواهد کرد.
سردار محمودی ضمن اشاره به هشداری پلیس در حوزه راهور افزود: با توجه به ایام بارندگی و تعطیلات پایان سال، مردم عزیز از طریق سامانه های موجود قبل از حرکت برنامه ریزی کنند و نیز با توجه به هشدارها دقت داشته باشند مقررات را مد نظر قرار داده و مدیریت زمان داشته باشند.
سردار محمودی عنوان کرد: استمرار مبارزه با جرایم و تخلفات افراد قانون‌گریز، از محوری ترین برنامه های ما بوده و در صدد هستیم با توجه به اهداف دشمنان در ایجاد ناامنی داخلی، امنیتی را که تولید شده به شکل پایدار حفظ نماییم که این امنیت در پرتو تلاش نیروهای نظامی و مردم بوجود می آید که رکن اصلی آن نیروی انتظامی است.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها