محتکر نباید آرامش داشته باشد

حسین نزادتصریح کرد: محتکران سود جو که فقط در نیت پلید خویش شناورن و برای مردم ایجاد مشقت و رنج میکنند باید بدانند خود انها بیش از دیگران در معرض خسران دنیوی و اخروی هستند و باید منتظر عذاب و عقوبت سخت ان باشند
کد خبر: ۹۰۶۵۶۲۷
|
۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حسین نژاد فرمانده سپاه سوادکوه با اشاره به کالایی که با یک قیمت مشخص قبلی خریداری شده است گفت : باید با رعایت انصاف و تعهد و با سود شرعی در بازار به متقاضیان ومصرف کننده رسانده شود.
وی افزود:این که کالایی با بهانه های واهی با افزایشی بیش از ۱۰۰ درصد قیمت به مردم عرضه شود محل اشکال بوده و این عملکرد مصداق بارز سود جویی است.
حسین نزادتصریح کرد: محتکران سود جو که فقط در نیت پلید خویش شناورن و برای مردم ایجاد مشقت و رنج میکنند باید بدانند خود انها بیش از دیگران در معرض خسران دنیوی و اخروی هستند و باید منتظر عذاب و عقوبت سخت ان باشند.
این مسول با بر شمردن توطئه های دشمن بر علیه انقلاب یاد اور شدند امروز دشمن با تمام قوا و بسیج تجهیزات وامکانات به جنگ اقتصادی کشور و ملت امده و موازی این هجمه سهمگین متاسفانه برخی فرصت طلبان و افراد سودجو در درون کشور در آرایش دشمن بر علیه انقلاب قرار دادند و سعی در فرسایشی کردن جنگ اقتصادی و وارد نمودن فشار مالی و در تنگنا قرار دادن مردم بصیر را دارند.
فرمانده سپاه شهرستان بیان داشت :اما مردم عزیز ما هوشیارند و به شدت و با تیزبینی این موارد را رصد میکنند.
حسین نژاد خاطر نشان کرد: که مردم عزیز شهرستان سوادکوه میتوانند به عنوان چشم بینا و دیده بانان انقلاب ورود عملیاتی و ویژه به موضوع انبار کالاهای احتکار شده داشته باشند و انبار کالاهای احتکار شده را گزارش نموده و ما نیز تعهد می کنیم به گزارش های مردم با هماهنگی های قضایی وبا همکاری نیروی انتظامی ترتیب اثر داده و اقدام نماییم.
وی درپایان گفت :مردم عزیز ما باید بدانند که محتکر نباید آرامش داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار