خبرهای داغ:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد

راه اندازی تیم‌های امدادی در مدارس قم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: راه اندازی تیم‌های امدادی در مدارس از جمله کار‌هایی بود که در دستور کار قرار گرفت که تلاش کردیم در مدارس این تیم‌ها فعال بوده تا بتوانند در صورت بروز مشکل فعالیت‌های امدادی داشته باشند.
کد خبر: ۹۰۶۵۵۵۷
|
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸
راه اندازی تیم‌های امدادی در مدارس قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمد گلفشان امروز در شصت و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در هلال احمر استان قم اظهار کرد: هلال احمر ما در اطلاع رسانی خدماتی که ارائه می‌دهد ضعف دارد و آن خدماتی که ارائه می‌دهیم نمی‌توانیم به گوش مردم برسانیم.

وی بیان کرد: پوشش امدادی یکی از مسائلی است که همواره در دستور کار داریم که جمله آن می‌توان به نیمه شعبان، شب‌های قدر، ایام نوروز و... اشاره کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: هر ماه حداقل چند نفر را در کویر قم نجات می‌دهیم که معمولا اعزام‌ها از طریق بالگرد است.

گلفشان تصریح کرد: امدادگران همواره در آمادگی کامل به سر می‌برند و در راستای توانمندی آن‌ها دوره‌های مختلف را برگزار می‌کنیم تا بتوانیم خدمات رسانی‌ها را گسترش دهیم.

وی افزود: راه اندازی تیم‌های امدادی در مدارس از دیگر کار‌هایی بود که در دستور کار قرار گرفت که تلاش کردیم در مدارس این تیم‌ها فعال بوده تا بتوانند در صورت بروز مشکل فعالیت‌های امدادی داشته باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم به راه اندازی خانه‌های هلال اشاره کرد و ادامه داد: راه اندازی خانه‌های هلال از دیگر مسائلی بود که راه اندازی کرده ایم که در مساجد دایر شده و تلاش خواهیم کرد این خانه‌ها خدمات اولیه امدادی را ارائه دهند.

گلفشان گفت: یکی از خدمات ما در راستای مسائل کمک‌های اجتماعی است که نمونه آن جهیزیه دادن به افراد نیازمند است که سال گذشته ۸۰ جهیزیه ارائه شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به راه اندازی مرکز توانبخشی تصریح کرد: مرکز توانبخشی خدمات گسترده‌ای ارائه می‌دهد و دیگر نیاز نیست همشهریان برای ارائه خدمات به تهران و یا دیگر شهر‌ها اعزام شوند.

گلفشان افزود: در بحث‌های مختلف می‌توانیم با همکاری شورا و شهرداری ارائه خدمات بیشتری داشته باشیم، در ارائه حوادث مدیریت بحران شهرداری اقدامات گسترده‌ای انجام داده و می‌توانیم در کنار هم خدمات رسانی گسترده‌ای را ارائه دهیم.
ارسال نظرات