خبرهای داغ:

انتخابات نظام مهندسی قم ۱۲ مهر برگزار می‌شود

رئیس هیأت نظارت بر هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم از برگزاری این انتخابات در روز ۱۲ مهر ماه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۵۵۵۵
|
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱

انتخابات نظام مهندسی قم ۱۲ مهر برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حسن صبوری با اعلام این خبر گفت: انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم روز پنجشنبه ۱۲ مهرماه ۱۳۹۷ از ساعت ٨ صبح تا ساعت ١٦ بعد از ظهر در شعبه دبیرستان شاهد صاحب الزمان (عج) در انتهای بلوارامین و شعبه خانه جوان قم در انتهای خیابان خاکفرج، جنب استانداری به طور هم زمان و به صورت دستی برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به تعداد اعضای نظام مهندسی ساختمان استان قم که قریب به ٥ هزار نفر است، تعداد اعضای هیات مدیره ۹ نفر خواهد بود که متشکل از سه نفر رشته عمران، یک نفر رشته معماری، یک نفر نقشه برداری، یک نفر ترافیک، یک نفر رشته برق، یک نفر رشته مکانیک و یک نفر رشته شهرسازی به عنوان اعضاء اصلی خواهند بود و در هر رشته نیز یک عضو علی البدل انتخاب خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم ادامه داد: احراز هویت اعضا و رای دهندگان از طریق اپراتور و سیستم انجام می‌شود و یک نفر امکان رای دادن در دو حوزه رای‌گیری را نخواهد داشت.

صبوری در خصوص تعداد نامزد‌های این انتخابات اظهار کرد: ٢٦ نفر به عنوان نامزد انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم توسط دستگاه نظارت و هیأت اجرایی تایید صلاحیت شده‌اند که با انصراف یکی از نامزد‌ها هم اکنون تعداد داوطلبان ٢٥ نفر است.

رییس هیأت نظارت بر هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم اضافه کرد: از این تعداد، ۱۲ نفر در رشته عمران، ۴ نفر رشته معماری، ۴ نفر در رشته برق، ۲ نفر در رشته‌های مکانیک، ۲ نفر در رشته نقشه برداری و یک نفر هم در شهرسازی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی پایان مهلت تبلیغات کاندیدا‌ها را ٢٤ ساعت قبل از تاریخ برگزاری و شروع رای گیری اعلام کرد و گفت: از طریق هیأت اجرایی به رسانه‌ها، مطبوعات، روزنامه‌ها و هفته نامه‌ها اطلاع رسانی شده تا از چاپ آگهی تبلیغاتی در روز‌های ممنوعیت تبلیغات خودداری کنند.

صبوری ضمن اشاره به اینکه تمام اعضای سازمان چه اعضاء دارای پروانه اشتغال به‌کار و چه اعضاء بدون پروانه می‌توانند در این انتخابات شرکت کرده و به کاندیدا‌های مورد نظر خود رای دهند، تاکید کرد: حضور حداکثری مهندسان در این انتخابات می‌تواند در انتخاب اصلح‌ترین افراد برای تصمیم سازی‌های مهم آینده و برای پیشرفت و آبادانی استان موثر باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار