خبرهای داغ:
همزمان با سراسر کشور به مناسبت هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با حضور بسیجیان گردان های بیت المقدس شهید سهراب محبعلی و گردان عملیاتی امام رضا (ع) و پرسنل پاسدارو خانواده های معظم شهدا و مسئولان محلی و نیروی های انتظامی و دریابانی در شهرستان هندیجان همراه با نمایش از کشف ۱۰۰کیلومواد مخدر برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۵۵۵۴
|
۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد فرمانده ناحیه سپاه در پیش از ظهر شنبه در حاشیه مراسم صبحگاه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: حضور نیروهای مسلح در صبحگاه مشترک نشانه قدرت پیشرفته دفاعی و نظامی نیروها و تعامل و همکاری تحت فرماندهی مقام معظم رهبری را می رساند.

وی افزود :مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته ناجا با نظم و کیفیت خوبی بوسیله نیروی انتظامی هندیجان برگزار شد که بنا به وظیفه ذاتی نیروهای پاسدار و بسیجیان گردان های بیت المقدس شهید سهراب محبعلی و عملیاتی امام رضا (ع)با هماهنگی و نظم خاصی در کنار سایر نیروهای حضوری حماسی داشتند.

وی بابیان تعامل سپاه و بسیج و انتظامی در انجام ماموریت ها گفت:همیشه تعامل خوبی بین نیروهای سپاه و بسیج و انتظامی و بقیه نیروهای مسلح و امنیتی بوده و همیشه هست و همچنین در برابر هر تهدیدی از سوی دشمنان با اتحاد و همبستگی از این مرزوبوم ایران اسلامی دفاع ومبارزه خواهند کرد.

سرهنگ نصیر ابدالی فرد فرمانده انتظامی هندیجان ضمن خوش آمدی به خانواده های معظم شهدا و ایثار گران ،بسیجیان و پرسنل پاسدار و نیروهای انتظامی و دریابانی و مسئولان و تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت:سپاه و بسیج و انتظامی برای انجام ماموریت ها مخصوصا در گشت های محله ای و اربعین حسینی در کنار هم هستند و تعامل و همبستگی خوبی وجود دارد و در طول ۶ماه سال جاری انتظامی هندیجان کشفیات خوبی داشته است .

وی افزود :نیروی انتظامی با توکل بر خدا و تحت فرماندهی مقام معظم رهبری با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر و غیره و با هنجار شکنان وبا همکاری دستگاه قضایی با آنها بر خورد جدی خواهد شد و اجازه هیچ گونه نا امنی را به افراد سود جو و قانون شکن نخواهند داد.

در پایان مراسم صبحگاه از خانواده های معظم شهدا و ماموران نمونه انتظامی و تعدادی از شهروندان نمونه که دررعایت قانون و مقررات همکاری داشته از سوی فرمانده ستاد انتظامی و راهنمایی و رانندگی باحضور فرماندار ،امام جمعه موقت و فرمانده سپاه و انتظامی ورییس دادگستری و دادستانی هندیجان مورد تشویق هدایایی به آنها اهداء شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها