نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اقتدار امروز پلیس در کشور، گفت: اقتدا امروز پلیس موجب ناامیدی ضد انقلاب شده است.
کد خبر: ۹۰۶۵۵۳۹
|
۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، آیت اله علی خاتمی در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی، با اشاره به بیانات رهبر انقلاب که فرمودند همه افراد باید در انجام امور از خداوند بزرگ استمداد کنند، اظهار کرد: آنچه مهم است استمداد از پروردگار بزرگ در انجام وظایف محوله است که منجر به جلب رضای خدا و ارائه خدمات به مردم می شود.
وی بر ضرورت رعایت قانون در جامعه تاکید کرد و افزود: در برابر قانون نباید ملاحظه هیچ شخصی صورت گیرد و آنچه مهم است پایبندی به قانون بوده و نباید اجرای قانون لطمه ببیند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه امروز پلیس و نیروی انتظامی در استان زنجان کارنامه درخشانی دارد، خاطرنشان کرد: پلیس استان در حفظ نظم و امنیت برای تمامی فصول و روزها زحمت فراوانی کشیده و کارنامه درخشانی از عملکرد خود در استان دارد.
وی با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، یادآور شد: جمهوری اسلامی در شرایط زمانی متولد شد که در دنیا دو جبهه شرق به رهبری شوروی و غرب به رهبری آمریکا حاکم بود و این تولد موجب شکل گیری تفکر جدیدی با رویکرد نه به شرق و نه به غرب بود.
آیت اله خاتمی با بیان اینکه شکل‌گیری تفکر جمهوری اسلامی در دنیا برای اندیشمندان مختلف غیرقابل باور بوده است، یادآور شد: دشمنان انقلاب اسلامی تلاش زیادی کردند که این تفکر جدید با شکست مواجه شود، اما این تلاش ها نتیجه ای نداشت و پرچم جمهوری اسلامی با اقتدار بر سر بشریت سایه گستراند.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان با اشاره به توسعه کشور طی 40 سال اخیر، افزود: انقلاب اسلامی طی 40 سال اخیر توسعه و رشد چشمگیری یافته و علیرغم تمامی دشمنی ها و توطئه استکبار جهانی همچنان ایران اسلامی بر اصول و آرمان های خود پایبند بوده و از آن دفاع می کند.
وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک الگو و قدرت منطقه ای مطرح است، اظهار کرد: آنچه امروز در کشور سوریه حاکم است، گویای واقعیتی است که 6 سال قبل آمریکا عنوان کرده بود بشار اسد 2ماه دیگر رفتنی است، اما شاهدیم بعد از 6 سال دولت بشار اسد همچنان ودر سوریه حضور دارد که نشان از شکست آمریکا در منطقه و جهان است.

ارسال نظرات