خبرهای داغ:
مرکز تحقیقات زن و خانواده در تهران، دوره دوسالانه هم‌اندیشی و ارتقاء نخبگان پژوهشی حوزۀ جنسیت و خانواده را ویژه واجدین شرایط برگزار می‌کند.
کد خبر: ۹۰۶۵۵۲۲
|
۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳

به گزارش سرویس بسیج زنان جامعه کشور خبرگزاری بسیج، دوره دوسالانه ویژه فارغ‌التحصیلان و دانشجویان دکتری رشته‌های علوم انسانی، طلاب سطح ۴ حوزه‌های علمیه، فارغ‌التحصیلان کارشناسی‌ارشد یا سطح ۳ حوزه‌های علمیه با رزومه پژوهشی به همت مرکز تحقیقات زن و خانواده، در تهران برگزار می شود.

این دوره که پس از ارزیابی اولیه داوطلبان و مصاحبه، در گام نخست در طول یک روز هفته به مدت 40 ساعت آموزشی برگزار می‌شود و در گام های دوم و سوم نیز برنامه های تخصصی ای در نظر دارد.

در گام نخست، سرفصل‌های «دین و سیاست‌های اجتماعی»، «زن از منظر اندیشمندان مسلمان»، «مبانی و مفاد اسناد بین‌الملل در حوزه زنان»، «تاریخ تحولات اندیشه و بنیان‌های نظری غرب»، «جنسیت از منظر جامعه‌شناسی»، «ضرورت‌ها و الزامات نگاه تمدنی» و «پارادایم‌های علم در غرب» توسط اساتیدی همچون حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدتقی سبحانی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا زیبایی‌نژاد، دکتر فریبا علاسوند، دکتر محمدتقی کرمی، دکتر حبیب‌الله بابایی و دکتر قاسم زائری تدریس می شود.

گام دوم نیز با محوریت «مسأله‌شناسی فهم تاریخی زنان»، «مسأله‌شناسی اجتماعی خانواده»، «مسأله‌شناسی الهیات جنسیتی»، «مسأله‌شناسی حقوق در روابط بین‌الملل» برگزار می شود و در گام سوم نیز تدوین مجموعه مقالات در گروه‌های پژوهشی انجام خواهد گرفت.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال رزومه علمی، تا تاریخ ۲۶ مهر با شماره‌های ۰۲۱۸۸۹۸۳۹۴۴ یا ۰۹۱۲۷۳۴۱۴۰۷ تماس حاصل کنند.

ارسال نظرات