خبرهای داغ:
رئیس سازمان تأمین اجتماعی اسدآباد خبر داد
رئیس سازمان تأمین اجتماعی اسدآباد گفت: تعداد بیمه شده‌های اصلی شهرستان اسدآباد تا انتهای شهریورماه سال جاری 13 هزار و 443 نفر بوده است.
کد خبر: ۹۰۶۵۴۸۳
|
۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸

وجود 13443 نفر بیمه‌شده اصلی در اسدآبادکمال شعبانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: تعداد بیمه شده‌های اصلی شهرستان تا انتهای شهریورماه سال جاری 13 هزار و 443 نفر بوده است.

وی تصریح کرد: 2 هزار و 215 نفر مستمری‌بگیر و 24 هزار و 925 نفر تبعی مستمری‌بگیر نیز تا انتهای شهریور ماه به ثبت رسیده است.

رئیس سازمان تأمین اجتماعی اسدآباد با اشاره به اینکه 43.6 درصد از کل جمعیت شهرستان تحت پوشش خدمات تأمین اجتماعی هستند، تصریح کرد: این درصد 43 هزار و 982 نفر از همشهریان را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: در یک سال گذشته 69 هزار و 386 دفترچه درمانی صادر، تمدید و تعویض شده است.

شعبانی همچنین از پرداخت 291 میلیارد ریالی این نهاد در قالب کمک‌های بلندمدت و کوتاه مدت به مستمری‌بگیران خبر داد و گفت: در یک سال گذشته 4 هزار و 374 مورد بازرسی از 2 هزار و 187 کارگاه فعال در سطح شهرستان انجام شده است که بطور تقریبی بیش از دو بار از هر کارگاه بازدید بعمل آورده‌ایم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به اقدامات انجام گرفته در یک سال اخیر اشاره و عنوان کرد: ارتقای جایگاه 10 پله‌ای ِ دیارسید جمال در بین شعبه‌های هم تیپ، افزایش هفت درصدی وصول مطالبات و صعود به جایگاه دوم در بین ادارات استانی از جمله اقدامات مهمی ست که در طی این مدت صورت پذیرفته است.

رئیس سازمان تأمین اجتماعی اسدآباد در رابطه با کمبود فضای مرکز فعلی ِ این نهاد نیز گفت: یک قطعه زمین در میدان شهید مطهری در اختیار ما قرار گرفته است اما خواست ما در این رابطه تعمیر مکان فعلی سازمان از طریق فروش این قطعه زمین است چراکه معتقدیم به علت هموار بودن مسیر تردد و ذهنیت مردمی گسترش مکان فعلی بسیار بهتر از ساخت شعبه دوم سازمان در میدان شهید مطهری است.

وی همچنین به مکاتبه با مسئولین استانی برای افزایش سهمیه بیمه کارگران اشاره و عنوان کرد: در این رابطه توانستیم 280 سهمیه به سهمیه کارگران شهرستان اضافه کنیم.

شعبانی به ویژگی‌های مدیر ایده‌آل اشاره کرد و گفت: نشستن پشت صندلی و امضا زدن را همه می‌توانند انجام دهند و تفاوت مدیر لایق با مدیر نالایق در گرفتن تصمیات سنجیده و پخته است.

وی افزود: مدیرلایق مدیری است که مسائل را از سطح بالاتر نگاه کرده و به کوچک‌ترین جزئیات قسمتی که مسئولیتش را برعهده دارد نیز توجه داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات