خبرهای داغ:
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین

نیروی انتظامی بستر ساز پیشرفت در همه حوزه های اجتماعی است

سرهنگ حاجیان عنوان کرد: نیروی انتظامی بستر ساز همه پیشرفتهاست. امنیت یکی از نعماتی است که بستر ساز توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سایر حوزه هاست.
کد خبر: ۹۰۶۵۴۸۲
|
۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ مهدی حاجیان جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین در مراسم پیاده روی خانواده کارکنان ناجا که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام سجاد بیان کرد:
هفته نیروی انتظامی نشانگر تلاشهای بی وقفه کارکنان خدوم و سخت کوشی است که با فداکاری امنیت و رفاه را برای جامعه به ارمغان می آورند.
وی گفت: نیروی انتظامی بستر ساز همه پیشرفتهاست. امنیت یکی از نعماتی است که بستر ساز توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سایر حوزه هاست.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین اظهار کرد: شما به عنوان سربازان ولایت فقیه و ولی امر مسلمین و حافظ نظم آرامش هستید.
سربازانی که مقام معظم رهبری لقب مجاهدین فی سبیل الله را به آنها داده است.
سرهنگ حاجیان عنوان کرد: این امر برای ما افتخار بزرگی است که به عنوان سربازان جمهوری اسلامی در راستای حاکمیت نطام جمهوری اسلامی تلاش می کنیم.
وی با اشاره به حمایت خانواده های کارکنان نیروی انتظامی از آنها افزود: حمایت همه شما خانواده ها از کارکنان باعث شده تا بتوانیم کشوری امن و پلیسی مقتدر در تراز جمهوری اسلامی داشته باشیم و این حمایتهای شما در همه مراسمات مردم موجب می شود تا کارکنان خدوم نیروی انتظامی بتوانند امنیت را در جامعه حاکم کنند.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: همین ایثارگریها و فداکاریها که در سطح بین الملل نمایان و مشهود است، نشانگر اقتدار حاکمیت جمهوری اسلامی است.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها