امام جمعه موقّت عسلویه:

فرمایشات رهبر انقلاب در اجتماع بسیجیان آرامش بخش و تسکین قلوب بود

نماز جمعه عسلویه به امامت حجت الاسلام مصطفی بدری امام جمعه موقت عسلویه اقامه شد .
کد خبر: ۹۰۶۵۴۴۵
|
۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۴:۲۰

فرمایشات رهبر انقلاب در اجتماع بسیجیان آرامش بخش و تسکین قلوب بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، وی درخطبه اول به موضوع امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: با توجه به تاکید قرآن و سخنان گهربار پیامبراسلام و ائمه اطهار این فریضه الهی باید اجرا شود.

وی اضافه کرد: تعریف اصطلاحی این است که امر به معروف و نهی از منکر حد خاصی ندارد. تمام هدف های منفی داخل منکر و تمام هدف های مثبت داخل معروف است و همه باید این فریضه انجام دهیم و مخصوص فلان گروه یا فلان شخص نیست و وظیفه آحاد مردم است.

بدری با تاکید بر اینکه هرمسلمانی برای حفظ جامعه اسلامی که بر مبنای تعالیم اسلامی است وظیفه دارد این فریضه انجام دهد خاطرنشان کرد: اگر مردم از این فریضه فاصله بگیرند از اسلام خبری نیست. امام حسین (ع) برای ادای این فریضه به شهادت رسید و مبنای نهضت حسینی بر امر به معروف ونهی از منکر بود. اگر در انجام این فریضه کم کاری شود طبق روایات معصومین بلا نازل می شود.

وی روز نیروی انتظامی را تبریک گفت و افزود: هفته ناجا را خدمت سبزپوشان وعاملان امنیت و آسایش و آرامش کشور و مردم تبریک عرض می کنم و به آنان خداقوت می گویم. امنیت و آسایشی که در جامعه است مدیون زحمات وتلاش های این سبزپوشان اقتدار وامنیت است خداوند به عزیزان جزای خیر دهد.

امام جمعه موقت عسلویه از تلاش های سربازان گمنام امام زمان (عج) درهفته گذشته درکشف بیش از ۷۰۰ کیلو گرم مواد مخدر با همکاری نیروی انتظامی تشکر و قدردانی کرد.

وی به تجمع ۲۰ هزار نفری بسیجیان اشاره کرد و افزود: بسیج هرجا احساس نیاز کند حضور پیدا می‌کند. رد پای بسیجیان سلحشور همه جا پیداست خداوند به این عزیزان عزت و سربلندی بدهد.

بدری به حمله موشکی سپاه پاسداران به دشمنان انقلاب ونظام اشاره کرد و بیان داشت: این تلنگری بود به جنایت کاران گوشمالی سخت و انتقام اصلی در راه هست مرحبا به شما عزیزان که ندای رهبر مقتدر زمان را شنیدید درعمل ثابت کردند و می‌کنند اینها اهل عمل هستند. وقتی رهبر و مقتدا ندا داد جواب شنید و عمل کردند.

امام جمعه موقت عسلویه به اجتماع بسیجیان درورزشگاه آزادی درمحضر رهبر انقلاب اشاره کرد وافزود: فرمایشات رهبر دراین اجتماع آرامش بخش و تسکین قلوب بود. آنهایی که دم از انقلاب و شهدا و رهبری می‌زنند آرام می شوند.

وی اظهار داشت: به فرموده رهبری، دشمن دنبال القای این است کشور به بن بست رسیده است. در کشور بن بستی وجود ندارد ولی عده‌ای می‌خواهند ملت جلوی آمریکا زانو بزند. صریحا اعلام می کنم کسانی که در داخل این فکر دشمن ترویج می کنند درحال خیانت به ملت وکشور هستند.

بدری افزود: رهبرانقلاب فرمودند تا جان دربدن دارم نمی گذارم این اتفاق بیفتد و ما باید در عمل همراه ولی نعمت و رهبرخود باشیم. روز زوال آمریکا نزدیک است. ۴۰ سال ازعمر این نظام می‌گذرد و هر روز یک ترفند و برنامه دارد. ملت ما با بصیرت درمقابل دشمن می ایستد و مشت محکمی به دهان آمریکا و نوکرانش می زند. ملت ایران سرافراز و پیروز خواهد شد.

ارسال نظرات