سید ساجد یعقوبی
وصف حماسه امروز بسیجیان خود به تنهایی کار عظیمی است و این اجتماع، دریای بی‌کران پیام بود؛ چرا که همه ملت یک‌صدا و با اتحادی بی‌مثال، یک جمله را فریاد زدند: "هیهات من الذله"
کد خبر: ۹۰۶۵۴۴۰
|
۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶

http://basijnews.ir/files/fa/news/1397/7/12/1900901_993.jpg

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) ۲ روز پنجشنبه ۱۲ مهرماه همزمان با سراسر کشور در اردبیل نیز با حضور پرشور ده‌ها هزار بسیجی و مسئولان کشوری و لشکری در مجموعه ورزشی رضازاده اردبیل شد.

بسیج نماد ایستادگی، مقاومت، ایثار و فداکاری و مظهر مردم‌سالاری دینی است؛ بسیج یعنی در صحنه بودن و به میدان آمدن؛ هرکجا که بسیج و بسیجی به میدان آمده مشکلی حل شده است؛ دیروز در میدان جنگ و جهاد و مقاومت در برابر دشمن تا دندان مصلح و امروز در میدان‌های فکری، فرهنگی و اقتصادی.

امروز یادآور روزهای دفاع مقدس بود، روزهای دلدادگی و ایثار و عشق، روزهایی که هزاران نفر عاشقانه گوش‌ دل به مرید و رهبر خود سپردند و راهی جبهه‌های دفاع از میهن اسلامی شدند. امروز هم عاشقان ولایت گردهم آمدند تا ضمن بیعتی دوباره با رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی نشان دهند که ذره‌ای از آرمان‌های انقلاب اسلامی عقب نمی‌نشینند.

همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند؛ بسیج برای جوانان شورآفرین، برای دوستان امیدآفرین و برای دشمنان بیم آفرین است. حضور هزاران نفره بسیجیان امروز پیامی بزرگ برای دوستان و دشمنان داشت. دشمن باید بداند که امروز نیز همانند روزهای جنگ تحمیلی، جوانان این مرز و بوم در مقابل هجمه‌های فرهنگی و جنگ اقتصادی دشمنان ایستادگی می‌کنند تا استکبار نتواند به اهداف شوم خود دست یابد.

وحدت، پیام بزرگ اجتماع عظیم بسیجیان/ «هیهات من الذله» اعتقاد پایدار ما است

بسیجیان ثروت، عزت و افتخار نظام هستند/ هویت اردبیل حسینی است

آیت‌الله سید حسن عاملی در رزمایش سراسری و اجتماع عظیم اقتدار عاشورایی بسیجیان سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲ استان اردبیل که در مجموعه ورزشی رضازاده برگزار شد، اظهار کرد: بسیجیان در طول چهل سال اخیر از عمر بابرکت انقلاب همیشه در هر زمان و هر عرصه‌ای به ملت، انقلاب و رهبرشان لبیک گفته و برای سربلندی و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران بی‌وقفه با ایثار و فداکاری تلاش کرده‌اند.

وی امنیت و اقتدار بی‌نظیر جمهوری اسلامی ایران را حاصل ایثار و فداکاری بسیجیان از ابتدای انقلاب تا کنون دانست و گفت: دشمنان با اراده، توان و سرمایه‌ عظیم خود به مقابله با ملت ایران برخواسته‌اند اما این عظمت و اقتدار بسیجیان بوده که همواره در برابر دشمنان سینه سپر کرده و آنها را شکست داده‌اند.

عاملی یادآور شد: این اجتماع عظیم پیام‌های بسیاری برای نظام سلطه بالاخص آمریکا دارد و آن این است که تمام برنامه‌ها؛ هزینه‌ها و زحماتشان بر باد رفته است. ملت عظیم ایران و این بسیجیان دوباره با رهبرشان تجدید بیعت کردند و به ولی خود لبیک دوباره گفتند.

آیت‌الله عاملی به اراده‌ بی‌نظیر، بی‌همتا و تمام نشدنی بسیجیان و ملت عظیم ایران اشاره کرد و گفت: وحدت ملت ایران روز به روز بیشتر می‌شود و دشمنان خیال خام شکستن اتحاد این ملت را از سر خود بیرون کنند و بدانند تنها چیزی که خواهد شکست، اراده و توان دشمنان است.

وی تصریح کرد: تمامی دشمنان و آمریکا امروز بدانند و بشنوند که حتی اگر زمانی ملت ایران و مردم قهرمان اردبیل بین عزت و ذلت مخیر باشند، تنها پایبند به یک اعتقاد و شعار خواهند بود و آن «هیهات من الذله» است و همچون امام عزیزمان نیز می‌گوییم ای آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.

به تمام دنیا اعلام می‌کنیم که ما پیرو فرهنگ عاشورا هستیم/ راه شهدا ادامه دارد

پیام قدردانی سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) از بسیجیان استان اردبیل

سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز در این رزمایش سراسری و اجتماع عظیم بیان کرد: امروز ما بسیجیان در این رزمایش سراسری ۷۰۰ هزار نفری با رهبر خود بیعت مجدد کرده و به تمام دنیا اعلام می‌کنیم که ما پیرو فرهنگ عاشورا هستیم و با قدرت راه باکری‌ها، رجبی‌ها، بنی‌هاشم‌ها، احدی‌ها و بالازاده‌ها را ادامه خواهیم داد.

وی افزود: اردبیل سرزمین نیکان و پاکان، آیت‌الله مشگینی و مقدس اردبیلی‌هاست، اگر ۸ سال با عشق و علاقه و بی‌مزد و منت در جبهه‌ها ایستادیم امروز نیز این ملت پای انقلاب تا آخرین قطره خون و با تمام توان خود خواهد ایستاد حتی اگر جرعه آبی برای نوشیدن یا تکه نانی برای خوردن نداشته باشد؛ ملت ایران با الگوگیری از علمدار کربلا و با اخلاص و فداکاری تحت لوای فرماندهی کل قوا در کنار ولایت ایستاده و در برابر هیج دشمنی سر خم نخواهد کرد.

بسیج یعنی مردم و حضور بسیج یعنی حضور مردم/دشمنان روز به روز ناامیدتر می‌شوند 

http://basijnews.ir/files/fa/news/1397/7/12/1900769_418.jpg
پرویز پرزور، مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل بیان کرد: بسیج به معنی حضور و آمادگی در همان نقطه‌ای که امام زمان(عج)، اسلام و انقلاب حالا به آن نیاز دارد، زمانی جبهه‌ نبرد با دشمن نیاز انقلاب بود و امروز نیاز انقلاب تفاوت کرده است و حالا باید در عرصه‌های بسیاری به مصاف دشمن برویم. 

وی افزود: دشمنان انقلاب با صراحت اعلام می‌کنند 7 تریلیون دلار در غرب آسیا و در مجاورت جمهوری اسلامی ایران هزینه کرده، اما به نتیجه نرسیده است. این اجتماع نشان وحدت ملت عظیم ایران است و برای دشمنان که قصد القای ناامیدی به کشور دارند پیام بزرگی دارد؛ این‌که تنها کسانی که ناامید خواهند شد خود دشمنان هستند و بسیجیان ایران اسلامی با عزت و اقتدار و تمام توان خود برای سربلندی  ملت ایران تلاش خواهند کرد. 

پرزور تصریح کرد: این رزمایش آغازی برای چهل سالگی انقلاب است و حضور بسیجیان به معنای پیوندی دوباره با رهبر انقلاب می‌باشد؛ بسیج یعنی مردم اما به شکل سازمان یافته‌تر و حضور بسیج به معنای حضور مردم است و امروز همه دشمنان بدانند ملت ایران از دام تمامی تحریم‌های ناجوانمردانه و هجمه‌های اقتصادی و فرهنگی دشمن خواهند گریخت و بر دشمنان ناچیز و ناامید چیره خواهند شد.

 این اجتماع به برکت عاشورا و فرهنگ عاشورایی است/با اجتماع عظیم پایداری خود را دوباره به رخ جهانیان کشیدیم 

http://basijnews.ir/files/fa/news/1397/7/12/1900763_875.jpg

مهرداد فتحی ستوده، جهادگر بسیجی اظهار داشت: این اجتماع عظیم را مدیون ظهر عاشورا و امتداد این نگاه و حرکت عاشورایی هستیم و اگر عاشورایی نبود، حرکتی نبود، استکبارستیزی نبود و انقلابی نبود که به برکتش اجتماعی به چنین عظمت را در سرتاسر این مرز و بوم برپا کنیم. 

وی ادامه داد: ما با این اجتماع ایستادگی و پایداری خود را دوباره به جهانیان نشان می‌دهیم، ایستادگی ما دو عامل دارد اولی ادبیات مقاومت که برخواسته از فرهنگ عاشورا است و دومی ولایت‌مدار بودن ملت ایران است که با رهبری عالمانه حضرت امام خامنه‌ای (ره) ملت ایران روز به روز سربلندتر می‌شوند. 

فتحی گفت: انقلاب ما حاصل قیام مردم است و پایداری و استقامت آن نیز حاصل تلاش و فداکاری و ایثار بسیجیان در طول این 4 دهه می‌باشد؛ ساختار انقلاب را بسیج تشکیل می‌دهد و بسیج متشکل از مردم است همه این‌ها یعنی تا زمانی که ملت ایران نخواهند هیچ احدی امکان نفوذ و مقابله با این انقلاب را نخواهد داشت و خدا را شاکریم که بسیجیان بصیر با این اجتماع عظیم نشان دادند که محکم‌تر از گذشته پای انقلاب خود هستند.

ما بسیجیان ذوالفقار حیدریم و فرزند عاشورا/با مقاومت و عزت ملت ایران دشمنان دیوانه ما دیوانه‌تر شده‌اند 

http://basijnews.ir/files/fa/news/1397/7/12/1900774_113.jpg

میر حبیب عزیززاده بسیجی شرکت عمران کارا اردبیل نیز در حاشیه این اجتماع عظیمگفت: این اجتماع عظیم، حضور پرشور و با قدرت بسیجیان، بیعت مجدد با انقلاب و رهبر انقلاب است، عرصه رزم امروز همچنان پایدار و برقرار است اما جبهه و عرصه رزم تفاوت کرده است امروز به عنوان پرچمداران انقلاب باید عرصه اقتصادی را فتح کنیم و دشمن خود غالب شویم. 

وی افزود: ما بسیجیان ذوالفقار حیدریم و فرزند عاشورا، اگر دشمن فکر می‌کند با تحریم و تهدید می‌تواند فرزندان رمضان و محرم را شکست دهد، سخت در اشتباه است و دچار جنون شده است زیرا ابتدای انقلاب با تمام توان خود به نبرد با انقلاب و ملت ایران آمده است اما همیشه شکست خورده است و روز به روز بر عزت ملت ایران افزوده شده و حالا ما قدرت اول کل منطقه هستیم. 

عزیززاده بیان داشت: روزی در سنگر جبهه می‌جنگیدیم و امروز در سنگر اقتصاد و تولید باید بجنگیم، بسیج کارگری نیز همچون اقشار دیگر و پا به پای آن‌ها در تلاش است تا در این عرصه نیز فاتح باشد و دشمن را نیز مایوس کرده است. ما با تلاش و مقاومت برنامه‌ها و گزینه‌هایشان را بهم زده‌ایم و این قضیه موجب شده دشمنان دیوانه ما دیوانه‌تر شوند.

 جنگ سخت ندیده‌ایم اما در جنگ نرم سرباز انقلاب هستیم/ما حق هستیم و قطعا پیروز خواهیم شد 

http://basijnews.ir/files/fa/news/1397/7/12/1900771_636.jpg

عرفان اشتری دانش‌آموز بسیجی حاضر در این اجتماع عظیم، افزود: تمامی اقشار در این اجتماع هستند از رزمندگان و جانبازان گرفته تا دانشجویان اما باید بگویم حضور نسل چهارم انقلاب نیز بسیار پر رنگ است زیرا ما خودمان مسئول می‌دانیم و در آینده نزدیک باید علمداران انقلاب شویم و با حضور پرشورمان به معاندان می‌گوئیم که ما تربیت شده انقلابیم و چیزی جایگزین فرهنگ و اعتقاد ما یعنی ایستادگی و استکبارستیزی نخواهد بود ما این را از عاشورا و حضرت قاسم آموخته‌ایم. 

وی ادامه داد: ما جنگ سخت را ندیدیم و در آن زمان نبودیم که سرباز انقلاب و اسلام باشیم اما حالا در جنگ نرم، جنگ اقتصادی و فرهنگی سرباز انقلاب و اسلام هستیم و تا آخرین قطره خون در دفاع از عقایدمان و برای سربلندی مردم عزیزمان تلاش خواهیم کرد، دشمنان ما هر چه تلاش کنند ما هزاران برابر تلاش خواهیم کرد و چون در جایگاه حق و زیر سایه قرآن حرکت می‌کنیم قطعاً همچون گذشته، امروز نیز پیروز خواهیم شد. 

به گزارش خبرگزاری فارس، وصف حماسه امروز بسیجیان خود به تنهایی کار عظیمی است و این اجتماع دریایی بی‌کران پیام بود، چقدر شیرین بود حضور نسل اول انقلاب در کنار نسل چهارم انقلاب، حضور مرد و زن، حضور سربازان دیروز و سرباز جوان امروز، حضور فرماندهان 8 سال دفاع مقدس در برابر فرماندهان جنگ نرم که همه پس از تجدید بیعت دوباره با انقلاب و در جهت تاثیرگذاری دوباره برای پیشرفت انقلاب یک‌صدا با اتحاد بی‌مثال تنها یک جمله را فریاد زدند "هیهات من الذله" و هم پیمان شدند تا آخرین قطره خون و با تلاش چندین برابر نسبت به دیروز برای سربلندی این انقلاب تلاش کنند و قطعه تاثیرگذار و تکمیل‌گر تمدن نوین اسلامی باشند.

ارسال نظرات