فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با صدور پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به فرماندهی محترم نیروی انتظامی استان تبریک گفت.
کد خبر: ۹۰۶۵۴۲۸
|
۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج و به نقل از روابط عمومی سپاه استان البرز ، سردار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه استان البرز  با صدور پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به فرماندهی محترم نیروی انتظامی استان تبریک گفت.متن این پیام به شرح زیر است:

پیام تبریک فرمانده سپاه استان البرز به مناسبت هفته نیروی انتظامی

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم، در کنار مردم و پشتیبان آنان است و آحاد مردم نیز به این نیرو افتخار می کنند و به آن اعتماد دارند.
(مقام معظم رهبری)

برادر ارجمند سردار عباسعلی محمدیان
فرمانده محترم نیروی انتظامی استان البرز

هفته نیروی انتظامی بهانه‌ایست برای گرامیداشت و پاسداشت دلاوری‌ها و جانفشانی‌های سبزجامگان نیروی انتظامی، آنان که در راه برقراری و حفظ نظم و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان را در طبق اخلاص نهاده اند و در این راه شب و روز نمی‌شناسند.

بدون تردید نیروی انتظامی و پرسنل جان بر کف و همیشه بیدار و هوشیار آن به عنوان بازوان توانمند نظام با فداکاری و کار و تلاش مجدانه و شبانه روزی نقش مهم و بارزی در برقراری نظم و استقرار امنیت پایدار در اقصی نقاط کشور ایفا می‌نمایند.

در تقدیر از شما حافظان و پاسداران امنیت در هفته گرامی داشت نیروی انتظامی که با شعار " پلیس مقتدر امین مردم " نامگذاری شده است ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و ایثـارگران نـاجا، هفـته نیروی انتظامی را خدمت حضرتعالی و همکاران محترمتان در استان البرز، تبریک و تهنیت عرض می نمایم. امید است با توکل به خداوند متعال و در سایه ی ولایت علوی فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در ادامه خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته موید و منصور باشید.

 

 

سرتیپ دوم پاسدار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه استان البرز

ارسال نظرات
پر بیننده ها