نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس خبر داد:
جلسه کمیته ساخت و ساز درمان سازمان تامین اجتماعی با حضور سکینه الماسی نماینده جنوب بوشهر ، معاون درمان سازمان تامین اجتماعی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۵۴۲۲
|
۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۵

بیمارستان نبی اکرم عسلویه توسعه می یابدبه گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، سکینه الماسی اظهار داشت :توسعه بیمارستان نبی اکرم عسلویه موضوعات مطرح شده در این جلسه بود . با توجه به بررسی های انجام شده و دستور وزیر رفاه با توجه به حضوری که در فروردین ماه در استان داشتند ، قرار شد توسعه بیمارستان در دستور کار قرار گیرد .

نماینده جنوب بوشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد : با توجه به اطلاعاتی که از منطقه کسب کردیم ، متراژ در نظر گرفته شده برای توسعه بیمارستان بسیار کم بود و بدلیل اینکه بیمارستان مذکور قبلا پلی کلینیک بوده ، به عنوان ساختمان بیمارستان ساخته نشده و از استاندارد های لازم برخوردار نیست .

الماسی با بیان اینکه تنها بخش جراحی این بیمارستان از استانداردهای لازم برخوردار است افزود : بخش زنان و زایمان و کودکان این بیمارستان در اصل یک بخش بوده که به دو بخش تبدیل شده ، بیمارستان فاقد ICU  ، CCU  ، داخلی مردان و زنان و انبار دارویی می باشد .

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان :با توجه به آمار  بالای بیمه شدگان تامین اجتماعی در عسلویه ، استاندارد نبودن این بیمارستان و توضیحات ارائه شده، قرار شد توسعه این بیمارستان بطور ویژه در دستور کار قرار گیرد که فاز صفر این بیمارستان تایید و برای طراحی و اجرا ارسال شد .

الماسی با ذکر این نکته که تیم طراحی تا دو یا سه هفته آینده در عسلویه حضور می یابند اضافه کرد و با توجه به اعتباراتی که در سال 97 داریم انشالله کلنگ این  پروژه زده خواهد شد.

ارسال نظرات