امام‌جمعه ابرکوه:

روشنفکران راحت‌طلب مانع پیشرفت کشورند

امام‌جمعه ابرکوه: روشنفکران راحت‌طلب و منافق، جهت رفع مشکلات برای دولت و ملت نسخه تسلیم در مقابل امریکا را نپیچند، چراکه افراد ترسو و فرصت‌طلب خود مانع پیشرفت دیگران هستند.
کد خبر: ۹۰۶۵۴۲۰
|
۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های نماز جمعه، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در اجتماع دشمن‌شکن صدهزارنفری در ورزشگاه آزادی گفت: عظمت، اقتدار و شکست‌ناپذیری ملت ایران سه واقعیت انکارناپذیر است، که در کنار عنصر حضور قدرتمندانه ملت و نیرو‌های مسلح و راهگشا بودن جوانان، موجب یأس و ناامیدی دشمن شده است.
امام جمعه ابرکوه، با تأکید بر اینکه راه پیشرفت کشور باز است و ملت هرگز به بن‌بست نمی‌رسد، بیان کرد: روشنفکرنما‌های راحت‌طلب، منافق و ریاکار که دشمنی با آمریکا را عامل مشکلات می‌دانند و برای دولت و ملت نسخه تسلیم در مقابل امریکا می‌پیچند، حتی اگر عامل امریکا نباشند؛ مرد میدان پیشرفت کشور هم نیستند.

حسینی تصریح کرد: چه‌بسا این افراد ترسو، مأیوس، تنبل، فرصت‌طلب و خودکم‌بین در میدان پیشرفت، مانع دیگران هستند.

وی به سالروز هجرت امام راحل از عراق به پاریس در سال ۱۳۵۷ اشاره کرد و گفت: ازآنجاکه ایشان طی سیزده سال سکونت در عراق دست از مبارزه با رژیم طاغوت برنداشتند، به همراه حجت‌الاسلام دعایی، آیت‌الله ناصری از استان یزد و تنی چند از یارانشان به سمت پاریس مهاجرت کردند.

این مقام مسئول، عنوان کرد: با این هجرت روستای نوفل‌لوشاتو به نقطه خبرخیز و مرکز ثقل رسانه‌های جهان و صدور صدای انقلاب اسلامی ملّت ایران تبدیل شد.
وی خاطرنشان کرد: سیزده مهر روز آغاز هفته نیروی انتظامی را به نیرو‌های فعال و خسته ناپذیر این حوزه تبریک گفت و افزود: نیروی انتظامی که مایه افتخار و سربلندی نظام اسلامی است؛ یکی از ارکان حفظ اقتدار، صیانت از نظم و امنیت، تأمین آسایش عمومی و پاسداری از حریم دستاورد‌های انقلاب است.
حسینی همچنین عنوان کرد: توصیه‌های پلیس راهنمایی و رانندگی را بیشتر موردتوجه قرار دهیم، چراکه متأسفانه آمار تصادفات و متوفیان بالا رفته و بخشی از نیرو‌های جوان و کارآمد جامعه از دست می‌روند.
وی با یادآوری پاسخ موشکی سپاه پاسداران به گروهک‌های تروریستی در حادثه اهواز، اذعان کرد: موشک‌باران مواضع تروریست‌ها در کشوری دوردست؛ نشانه قدرت ایران اسلامی در پاسخگویی به بدخواهان در منطقه است، که کشور در رابطه با حفظ امنیت ملی خود با کسی تعارف نخواهد داشت.
امام‌جمعه ابرکوه، با اشاره به شکسته شدن نرخ حبابی و بی لجام ارز و طلا در بازار که آرامش روانی، اقتصادی و معیشتی را از مردم گرفته بود، گفت: از پیروزی حقوقی ایران در رسیدگی به دعاوی ایران که در دادگاه بین‌المللی لاهه صورت گرفت خدا را شاکریم.

وی گفت: گرچه اصل سازمان ملل و نهاد‌های حقوقی آن تحت اشراف لابی صهیونیسم است، اما رأی دادن به لغو تحریم‌های دارویی، غذایی و هوایی آمریکا علیه ایران مستند به ادله حقّه‌ای است که از سوی ملت ایران ارائه‌شده است.
ارسال نظرات